CHAPTER 30.- SO MUCH PASSION.


Resten av dagen var bara tråkig, vi gjorde inget förutom att kolla på tv, Justin hade dock vaknat för flera timmar sedan och kollade på filmen med mig. Han mådde mycket bättre nu med, då han fick sova ordenligt efter flera nätter. Jag hade tyckt så synd om honom, då han hade satt uppe för att hålla koll på mig. Medans jag sov, fast jag kunde medge att jag inte direkt kunde sova då. Men det är som det är nu, jag kan inte direkt spola tillbaka tiden och ändra.

”Stella, babe?” Justin avbröt mig ur mina tankar. Jag ryckte till och mötte hans blick.

”Ja?” Han kollade på mig med sina hassel bruna ögon.

”Vad tänker du på?” Jag bet mig lätt i läppen innan jag skakade på huvudet.

”Inget, bara olika saker.” Han nickade och verkade ta det svaret. Han lyfte upp mig i hans knä och kramade om mig. Jag besvarade kramen och gosade in mig i nacken på honom.

Tumblr_m9l8jlbwfj1rydojuo1_500_large

”Du är så vacker.” Mumlade han mot mitt hår och smekte min rygg, fram och tillbaka, det var verkligen lugnande. Ett stort leende var placerat på mina läppar och det ville inte försvinna heller. Jag lutade mig tillbaka och pressade mina läppar mot hans. Kyssen blev mer och mer passionerad, och till slut grovhånglade vi. Vi kanske går för fort fram, men just nu.. i detta ögonblicket brydde jag mig inte. Vi hörde en harkling så vi kollade upp och såg Joanna, jag hade inte sett henne på flera dagar.

”OMG, Joanna!” Jag ställde mig upp med hjälp av Justin och kramade om henne.

”Stella, gud.. vi har inte setts på flera dagar.” Mumlade hon och kramade hårdare om mig.

”Jag vet, eller hur!” Sa jag och vi lutade oss tillbaka, jag satte mig ner på soffan och hon gjorde samma sak.

”Förlåt att jag störde er passionerade stund.” Skrattade hon, en ljusrosa nyans spreds på mina kinder. Joanna fortsatte skratta åt min reaktion, jag lipade åt henne som en 3åring. Vi hörde en duns där uppe och jag kollade på dem oroligt.


Usch, så kort & dåligt.

Men ah, snart är novellen slut! D:

Ni kan läsa mer NEDANFÖR på "HEJ", HAHA. <3




Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D<3

2012-09-06 @ 23:11:12
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-09-07 @ 18:56:57
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback