CHAPTER 9. - I THINK.

Rachel's läppar mot mina var en helt underbar känsla, och att hon nyss sa att hon gillade mig gjorde det ännu bättre. Vi avslutade kyssen och satte oss ner på bryggan.
"Rachel?"
"Ja?"
"Vill du gå på en dejt med mig ikväll?" Hon fnissade till.
"Visst, varför inte?"
Jag log stort och kollade in i hennes ögon, jag såg i ögonvrån hur hon rodnade. Vilket fick mig att le större, om det ens gick.
Vi satt och pratade ganska länge, vi pratade om mina små syskon, Jazzy och Jaxon, hon log stort när jag pratade om dem.
"Jag har alltid viljat ha ett småsyskon, men när pappa stack.." Sade hon och när hon nämde sin pappa så rann en tår ner för hennes kind. Jag kramade om henne lätt och hon lutade sitt huvud mot min axel.
"Tack." Viskade hon fram.
"För vad?"
"För att du finns här och lyssnar."
"Det gör jag gärna, och tack själv."
-
Klockan hade blivit ganska mycket och vi var tvungna att åka hem, pågrund av att vi skulle på dejt ikväll.
Vi sade hejdå och jag kysste henne lätt på kinden. Vilket fick henne att rodna, jag log stort mot henne. Hennes ögon glittrade till och jag pressade mina läppar mot hennes i en mjuk kyss, som hon besvarade. Hela min kropp värmdes upp och fjärilarna i magen blev galna. Vi sade hejdå igen och hon gick till sin bil och jag till min, detta kommer bli en underbar kväll.
Jag drog på mig den lila klänningen och pyntade det med smycken, jag drog på mig stilettklackarna och sedan granskade jag mig i spegeln, mitt blonda hår hade jag lockat och det låg naturligt nedför axlarna. Mina läppar med ljusrosa läppglas och en naturlig ögonskugga, och maskara.
Jag slängde en blick mot klockan, Justin skulle vara här när som helst. Jag gick ner för trappan och till hallen där mamma stod.
"Åh, vad fin du är sötnos!"
"Tack mamma." Jag kramade om henne lätt, vi blev avbrytna av en biltuta, jag log stort och öppnade dörren, där Justin stod lutad mot motorhuven, när han såg mig log han stort. Jag sade hejdå till mamma och gick ut, hon stängde dörren efter mig. Jag gick fram till Justin.
"Du ser.. otrolig ut."
"Du är inte så dålig du heller."
Han kysste mig lätt på kinden och öppnade sedan bildörren åt mig och jag hoppade in. Inom kort hoppade han in också.
"Vart ska vi åka?"
"Det får du se." Sade han finurligt.
Jag himlade med ögonen och log smått, han startade radion och Katy Perry - Part Of me, spelades. Jag lutade mig mot fönstret och studerade vägen där vi åkte, solen var påväg ner och det började bli ganska mörkt, men jag kände på mig att detta, kommer bli en bra dejt.

Dem går på en dejt! woopwoop, hur kommer det gå?
Jagvet, kort kapitel! Men jag ville ge er det så snabbt som möjligt och ni kommer KANSKE få ett morgonkapitel, vi får se helt enkelt!
KOMMENTERA FÖR MER IMORGON.



Kommentarer
Postat av: storiestoyou

Super:D

2012-05-31 @ 20:48:56
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback