CHAPTER 8. - Are you still in LA?

"Rachel? Varför ringer du?"
"Förlåt.. stör jag?"
"Nejnej, jag var bara överraskad att du ringde.. du har inte ringt mig tidigare."
"Jag trodde du var arg."
"Nej, jag var bara lite nere i början."
"Okej, är du kvar i LA?"
"Ja, jag är i studion, jobbar på believe."
"Jaså, jag ska nog åka nu."
"Vart ska du?"
"Jag ska till modellstudion, jag har fått jobb som modell."
"Va? Haha, grattis!"
"Tack."
"Rachel? Kan vi ses senare kanske? Vid sjön?"
"Visst, jag slutar om 3 timmar. När slutar du?"
"Om 4."
"Okej, men vi ses då! Måste dra, see you Bieber."
"Hejdå!"
Vi la på och jag gick ut till min bil och körde direkt till studion.
-
3 timmar hade gått och jag hade nyss haft en photoshoot, nu var jag påväg hem. När jag kom hem hoppade jag ut ur bilen samt låste såklart.
Jag gick in i huset och stängde efter mig.
"Hallå? Tina är du här?"
Jag drog av mig skorna.
"Ja! I köket!"
Jag gick in i köket och där stod hon.
"Kan jag få en macka?"
"Javisst sötnos."
Hon fixade i ordning en macka med smör och gurka, jag abslout älskar gurka och det vet hon.
Jag tackade och åt upp den, sedan gick jag upp till mitt rum, plockade fram ett par vita shorts och ett skrikrosa linne och såklart ett par underkläder.
Jag la dem på sängen och gick sedan in i badrummet och drog av mig mina kläder. Det blev en snabbdusch. Jag drog handduken runt min kropp och gick in i mitt rum, jag torkade mig snabbt innan jag drog på mig kläderna och pyntade det med smycken, armband, ringar och ett halsband, ett speciellt. Jag fick det av mormor när hon mådde dåligt, hon var väldigt sjuk. Men hon klarade det, och det tackar jag gud för, jag och mormor var nästan bästavänner, jag kunde berätta allt för henne utan att hon skulle dömma mig. Jag tog min borste och borstade håret och sedan satte jag upp det i en hög toffs, jag sminkade mig lätt, inte för mycket. Jag hatar för mycket smink. Men jag måste ju ha det när jag ska gå på galor, fest eller något.
Jag granskade mig i spegeln och log gillandes, jag slängde en blick mot min lila klocka som hängde på väggen, om några minuter skulle vi träffas vid sjön, ett pirr slank igenom mig kropp när jag tänkte på det. Jag tog min väska och mobil och gick ner till hallen där jag drog på mig skorna och tog tag i mina bilnycklar, jag gick ut och hoppade in i bilen och startade motorn, sedan åkte jag till sjön. Justin's bil stod där, så det betydde att han redan var där, jag hoppade ur bilen och låste den. Jag gick ner till bryggan där Justin satt, han såg så snygg ut, tyst Rachel! Han hörde nog mina fotsteg för att han kollade bakåt och när han såg mig tog ett bländande leende över hans läppar som snabbt smittade av sig till mina. Han reste sig upp och gick fram till mig och drog mig i en underbar mysig kram, jag drog in hans lukt som luktade fantastisk. Utan att tänka lutade jag mig tillbaka och pressade mina läppar mot hans, han blev stel men sedan besvarade han den. Min hand for långsamt mot hans nacke och kyssen växte mer intensivare.
Det kändes som om min mage skulle explodera av fjärilar.
Jag ville aldrig avsluta denna stund, den var fantastisk.
Vi avslutade kyssen för att ta en andningspaus.
Han kollade mig i ögonen.
"Varför kysste du mig?" Viskade han fram.
"Jag gjorde ett stort misstag."
"Va?"
"Jag gjorde ett stort misstag för att jag verkligen gillar dig, jag märkte inte hur mycket jag faktiskt gillade dig."
Han log stort och pressade sina läppar mot mina en passionerad kyss igen, som jag besvarade.

Kapitel, sorry för väntan! Dem kysstes, är dem "Rachtin"?
det ser ut som om det är kort men det är för att texten är liten, så.
kommentera. <3

Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super :D <3

2012-05-30 @ 21:39:55
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback