CHAPTER 7. - I DON'T KNOW.

När han vände sig mot Selena passade jag på att springa iväg, jag fattade inte hur han kunde.. jag trodde faktiskt att han hade slutat bry sig om Sel, och stod på min sida. Men nej, tydligen har han fortfarande känslor för henne. Jag hittade en bänk och satte mig på den, varför fick jag känslor för honom nu? Visst vi hade det bra vid sjön, jag lärde känna honom bättre. Jag suckade och kände hur min mobil började vibrera, jag drog upp mobilen och det lös 'Justin'. Jag suckade och nekade det, han är nog den näst sista jag vill prata med, sen sista är Selena.
Jag satte upp knäna på bänken och lutade mitt huvud mot dem, jag hörde hur någon satte sig på bänken så jag satte mig rakt upp och vände blicken mot.. Justin. Jag suckade högt.
"Vad vill du Justin?" Fräste jag fram, han ryggade smått tillbaka.
"Jag vill prata! Du kan inte hålla på att dissa mig föralltid utan att jag ska få förklara mig!"
"Prata."Sade jag kallt och vände min blick mot backen.
"Jag och Sel gjorde slut, men hon verkade inte inse det. Igår när vi var vid sjön så lärde jag känna dig, och jag kände att mina känslor för dig växte, jag har aldrig fått känslor för en tjej på 3 dagar.."
Han avslutade det han sa och tryckte sina läppar mot mina i en passionerad kyss, som jag besvarade utan att tänka.
Vi avslutade kyssen och kollade in i varandras ögon. Sedan vaknade jag upp ur divalan.
"Va, nej! Vi kan inte kyssas! Vi har känt varandra i 3 dagar."
Han kollade ner i backen och sedan upp på mig igen.
"Varför? Du gillar mig, jag gillar dig. Varför inte bara försöka?"
"Jag kan inte.." Med dem orden reste jag mig upp och började springa mot min bil som stod vid Justin's hus. Jag hoppade in i den och började köra hem.
Två Veckor Senare.
Justin hade fortfarande inte hört av sig, vilket jag kan förstå. Jag nekade honom och gjorde då honom sårad. Men jag kunde inte..
Jag har nu fått ett fotomodel's jobb och har jobbat ganska mycket, men snart får jag ledighet och åker då till Stratford där min mormor och morfar bor.
Jag drog upp mobilen och skrev in Justin's nummer.
Han svarade efter 4 signaler.
"Bieber här." Hans röst fick mig att le, stort.
"Hej Justin, det är Rachel.."

Hon ringer honom! ;o , hur kommer han reagera? woop woop, morgon kapitel. Jag kanske hinner skriva mer, vi får se. Annars får ni ett när jag kommer hem.
Ganska kort kapitel, men ja.
KOMMENTERA BABES, BECAUSE I LOVE IT! <3

Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super!:))<3

2012-05-28 @ 21:43:54
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback