CHAPTER 6. - Stupid Papz'.

Mig och Justin?! Jag höjde volymen.
"Rachel Bennett och Justin Bieber sågs vara vid en sjö och hade det bra, dem gosade inte så det är inget täcken på att dem är tillsamman-"
Mer orkade jag inte se så jag stängde av tv, och la mig ner i soffan, jag suckade djupt. Varför?! Ibland skulle jag vilja ha ett normalt liv.
Mig och Justin?! Jag höjde volymen.
"Rachel Bennett och Justin Bieber sågs vara vid en sjö och hade det bra, dem gosade inte så det är inget tecken på att dem är tillsamman-"
Mer orkade jag inte se så jag stängde av tv, och la mig ner i soffan, jag suckade djupt. Varför?! Ibland skulle jag vilja ha ett normalt liv. Jag tog upp min mobil och skickade ett sms till Justin, "Jag är trött på alla papz, snälla döda mig! Vi var på nyheterna och dem tror att vi har något "förhållade" , haha!"
Jag skickade det och satte mig upp, inom kort fick jag ett svar.
"Wtf? Jag såg inga papz där borta, men dem är bra på att gömma sig. Men aja, skulle du vilja hitta på något nu? Typ kolla på film eller något? Det bara att gå in, jag kanske duschar eller något"
Jag knappade in ett svar.
"Yeah sure, det låter bra. Jag kommer till dig om 20 minuter! och okej."
Om jag skulle vara helt ärlig så gillar jag honom lite, det käns som om min mage ska explodera av fjärilar när han rör mig, och när han kollar på mig blir jag knäsvag, vänta. Jag kan inte ha känslor för honom nu, jag har känt honom i 3 dagar.
Jag la ner mobilen i fickan och gick sedan för trappan in till mitt rum, där jag tog min väska och mina raybans. Sedan gick jag ner till hallen och drog på mig skorna och greppade tag om bilnycklarna innan jag gick ut och hoppade in i bilen, sedan började jag åka till Justin.
-
Jag greppade tag i handtaget och gick in, jag stängde efter mig. Jag drog av mig skorna och gick in i vardagsrummet där Selena och Justin satt och kysstes, jag flämtade till vilket fick dem att avsluta kyssen och kolla mot mig.
Jag hade precis skickat ett svar till Rachel och då knackade det på dörren, jag lade ner mobilen i fickan och öppnade dörren där jag möttes av Selena?
image
"Hej Justin, kan jag komma in?"
"Hej, visst.."
Jag flyttade mig lite så hon kunde komma in, hon tog av sig sina skor. Vi gick in till vardagsrummet och satte oss.
"Så? Vad var det du ville?"
Hon drog efter andan innan hon började prata.
"Prata, kolla.. var inte arg. Jag menade inte att lämna Rachel för dig, eller jag menar. Eller du förstår! Jag älskade dig väldigt mycket och att du lämnade mig gjorde mig väldigt väldigt ledsen, och då behövde jag min bästavän jävligt mycket, men hon ville inte veta av mig och då förstod jag vad jag hade gjort mot henne, jag hade lämnat henne bara sådär. Jag vet att jag borde prata med henne om detta, men hon vill inte ens prata med mig och jag kommer gå i taket om jag inte pratar med någon. Jag hoppas du inte är arg på mig." När hon hade sagt dem orden hämtade hon efter andan innan hon pressade sina läppar mot mina i en kyss som jag dumt nog besvarade, vi hörde en flämtning bakom oss och där stod Rachel, fan! Jag hade inte ens några känslor för Selena längre, så vad håller jag på med? Jag hade fått känslor för Rachel, dumt på 3 dagar, men jag kan inte hjälpa det.
Rachel suckade högt innan hon gick ut till hallen och drog på sina skor och gick sedan ut ur huset, hon stängde dörren i en smäll. Jag gav Selena en blick innan jag reste mig upp och sprang efter Rachel.
"Rachel stanna!"
Hon stannade men vände sig inte om.
"Jag trodde du hade gjort slut med henne? Men det var bara en lögn, right?"
"NEJ, hon kom hit och ville prata med mig och sen kysste hon mig och ja, jag kysste henne tillbaka men det betydde inget, för att jag inte har känslor för henne längre!"
Jag hörde en flämtning bakom mig så jag vände mig om och mötte Selena's vattninga ögon, åh nej.
Tårarna började rinna längst henne kinder.
"Selena ja-."
Hon avbröt mig och torkade bort tårarna.
"Det är lugnt Justin, vi gjorde slut.. jag borde gå vidare." Med dem orden vände hon på klacken och jag hörde hur hon snyftade till. Jag suckade smått och vände mig mot Rachel igen, men hon stod inte där. Fan Justin, du har skadat två tjejer idag. Hur lyckas du? Jag måste prata med Rachel.

Ojoj, drama. Stackars Justin, hur kommer detta gå?
Ganska kort kapitel, men ja.
KOMMENTERA. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback