CHAPTER 5. - Im Sorry.

Från Justin Drew Bieber. Jag läste kortet, "Hej Rachel, jag menade verkligen inte att vara dum, jag visste igenting om det med dig, mig och Selena. Och jag hoppas du förstår att jag är hemst ledsen och det var inte meningen att såra dig. Från Justin."
Jag himlade med ögonen och luktade på blommorna som luktade otroligt gott. Jag satte mig vid matbordet och började äta mina flingor som Tina hade ställt fram.
Det kändes surt, allt. Varför var jag den som var tvungen att ta allt skit? Jag älskade Selena, och hon berättade allt för mig. Utom Rachel, varför vet jag inte. Hon kanske skämdes.
Jag åkte till en sjö där jag brukar åka till, det har varit en del av mig här i L.A, om cirka en vecka lämnar jag L.A och åker till Stratford, där jag ska hälsa på mormor och morfar och pappa, plus mina syskon såklart.
Jag hörde ett ljud bakom mig, Rachel? Vad gör hon här?
"Vad gör du är Justin?"
"Vad gör du här?" Hon suckade och gick fram och satte sig bredvid mig.
"Jag brukar alltid gå hit." Sade hon sedan.
Jag nickade som svar.
"Jag med."
"Fick du blommorna?"
"Ja, dem luktade super gott."
Jag log stort åt hennes svar.
"Rachel, jag är jätte ledse-"
Hon avbröt mig.
"Justin, sluta säga förlåt. Jag gjorde fel som tog ut allt på dig. Det är såklart inte ditt fel att hon lämnade mig, det var hennes egna och bara för att ni gör slut så betyder inte det att jag vill ha henne tillbaka som en bästavän, för att jag är rädd, jävligt rädd att hon ska göra samma sak igen."
Jag nickade, och kollade ut över sjön sedan kollade jag på Rachel, hon såg fantastisk ut, sjön speglades i hennes vackra ögon. Justin sluta! Du har känt henne i 2 dagar, sluta.
"Ska vi göra 20 frågors leken?" Frågade jag efter en stunds tystnad.
"Visst."
"Okej, jag börjar."
"Do it, Bieber."
Jag skrattade till.
"Vad föddes du?"
"Stratford. Vilken är din favorit film?"
"The Notebook, din?"
"The Notebook såklart! Vad är det värsta du har gjort?"
"Sagt nej till Dora när hon behövde hjälp."
När jag sa den meningen började hon skratta, riktigt mycket.
"HAHA, wow Justin!" Sade hon sarkastiskt och fortsatte skratta.
"M.in m..ag.e, HAHAH..HAAH!" Skrek hon och fortsatte skratta.
Jag och Justin hade pratat, lärt känna varandra, och skrattat. Han var verkligen en schysst kille och het, äh håll käft Rachel, du har känt killen i 2 dagar, wow. Jag himlade med ögonen åt mina tankar. Vi sade hejdå och jag hoppade in i min bil samt körde hem, mammas bil stod inte på uppfarten så hon var nog någonstans. Jag öppnade dörren och steg in i hallen där jag drog av mig skorna och gick in i vardagsrummet och sjönk ner i soffan. Jag kollade på nyheterna, och mitt hjärta höll på att stanna när jag såg var det var på nyheterna.

Vad är det på nyheterna?! ;o , want more? Tyvärr, jag ska upp tidigt imorgon sen åker jag 9 på morgonen typ, kill me. Men det kommer nog mer på söndag. I love you!
KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super bra!! <3

2012-05-27 @ 13:50:47
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback