CHAPTER 3. - KIDS CHOICE AWARDS 2012, PART 2.

Selena Gomez. Jag suckade djupt och högt. Hon märkte mig och vinkade, jag ignorerade henne och vände min blick mot Tay. Jag hade berättat för Tay vad Selena hade gjort och hon var inte direkt glad på Sel, för så gör man inte. Jag berättade nästan allt för Sel sen så lämnar hon mig bara.
Showen började så vi gick och satte oss, jag satt bredvid Taylor och Miley. Miley var väldigt snäll och rolig och ibland konstig, konstig på ett bra sätt.
"KIDS CHOICE AWARDS 2012!" Skrek Will i mikrofonen.
-
Jag stog bakom scenen med Heidi Klum, för att vi skulle ge någon priset. Jag har faktiskt igen aning. Bara det jag var är att det är Favorite Tv actor och Selena är nominerad.
Jag och Heidi gick ut arm i arm för att ha balansen så inte någon av oss skulle halka pågrund av att det låg slime överallt på golvet. Vi ställde oss på våra platser.
"Dem nominerade för Tv actress är." Sa jag i mikrofonen.
Dem visade dem som är nominerade på den stora "duken".
"Och vinnaren är.. Heidi ska du öppna?"
"Nej, det är du."
"Okej."
Jag öppnade det stora kuverten och där var det såklart slime, det sprutade slime i ansiktet, kroppen.
"Selena Gomez!" Ropade Heidi sedan.
I love you like a love song började spelas och Selena kom upp på scenen och tog emot priset som Heidi gav henne och en kram. Jag ville helst inte krama henne, och hon ville inte krama mig pågrund av slimet. TACK SLIME!
Hon hade ett litet tal, och sedan gick hon förbi mig.
"Jag hatar dig." Viskade jag fram.
Hon stelnade till lite men fortsatte gå.
Jag och Heidi fick också gå. Vi gick backstage och dem gav mig en handduk, sedan en svart kort klänning. Jag tackade och gick sedan in i min dressingroom och bytte om. Jag blev omsminkade snabbt sen fick jag gå tillbaka till mitt säte.
Taytay skrattade åt mig.
"Var slimen skön?"
"Misstolk tay, misstolk."
Hon slog till mig smått på armen och började skratta.
Det började dra sig mot sitt slut.
"Och dem som är nominerade för Favorite Male Singer är."
"Vinnaren är.. JUSTIN BIEBER!"
Justin's låt "baby" spelades och han gick upp på scenen och hade ett tal.
Will började prata, och han hade armen om Justins axlar.
"Så, kidsen där hemma har fått rösta vem som ska få bli slimad."
"Vem är det?"
"Det är du!"
Hans min var priceless, jag började skratta, mycket. Han blev helt täckt av slime.
-
Det var nu efterfest och jag hade fett roligt! Som otur så var Selena där och hon kom fram till mig. Jag suckade djupt.
"Vad vill du Sel?"
"Kan vi prata?"
"Jag vill helst inte prata med dig, men okej."
Vi gick in till tjejernas.
"Okej, jag gjorde fel att lämna dig men-"
Jag avbröt henne.
"Nej, sluta! Jag vill inte ha dina ursäkter Sel, jag var en idiot som faktiskt litade på dig. Du lämnade mig för en kille, EN KILLE?! Och det bevisar på att du inte är en bra bästavän, gå tillbaka till din lilla pojkvän. Nej juste, du förlorade honom också." Tårar bildades i hennes ögon, jag hatade att se folk gråta.
"Gråt inte." Sa jag kallt.
Flera tårar lämnade hennes ögon och hon sprang ut ur toan.
Jag suckade och gick ut, jag suckade igen när jag såg vem som stod där.

Ganska kort men, det är iallafall ett kapitel och jag ville ge er ett.
3 kapitel idag, hinner jag med 4 tror ni? Bara om ni kommenterar!
SÅ KOMMENTERA. <3

Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Jätteeebra!:D <3

2012-05-24 @ 22:34:05
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback