TANKAR.

Hej, eftersom det är sommar nu så kommer jag inte skriva så mycket.
Jag ska till Uppsala den 29 Juni, alltså om 3 dagar.
Det finns naturligtvis datorer där, men jag vill ju umgås med mormor, morfar och kusinerna.
Hoppas ni förstår, men iallafall.
Jag tänkte att ni kunde skriva shortcuts noveller och skicka till bloggen's email.
[email protected]
Så skriv och skicka in, så läser jag dem.
Sedan kommer dem upp på bloggen så småning om!
Ni får även ett länkbyte. (Om ni har en blogg).
Det kommer såklart kapitel också, men det skulla vara kul om ni också skrev!
Så jag får se hur ni skriver och så.
Jag skulle även kunna skriva en shortcut novell, men aa.
Jag har ju novellen just nu.
Men skriv och skicka in! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du Har Svar På Din Konstiga Men Ja.. Kommentaren Iaf.. Så Om Du Ville Ha Svar! Varsegod..

Svar: Vad menar du?
IIWYB Biebs

2012-06-26 @ 17:03:23
URL: http://novellonedirection.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback