SHORTCUTNOVELL. - YOU LIGHT UP MY WORLD.

"MAMMA?!"
"Vad är det?!"
"JAG HATAR DIG!"
"Men låt mig förklara!"
"NEJ, DU LJÖG, DU HAR LJUGIT FÖR MIG HELA TIDEN!!"
Jag hörde hur hon suckade högt och gick därifrån.
Allting är hennes fel, hon ljög, hon sa att allt skulle vara okej.
Att hon kommer vara hos mig, vad som än händer.
Men inte denna gången.
Jag saknar pappa, min älskvärda pappa. Han dog i en bilolycka.
Jag satt och stirrade in i väggen och började dagdrömma
Tumblr_lzb1wxb2tp1qh6s1no1_250_large
*Jag var helt hyper, om bara 1 timme skulle pappa komma hem, från sitt jobb i England, efter 3 månader.
"Mamma? Kommer han snart?"
"Gumman, lugna dig!"
Jag sprang runt i huset och var hyper, som vanligt.
Jag hade alltid överskotts energi, mamma brukade undra om jag var hög ibland.
Pappa brukade lyfta upp mig i hans famn och snurra runt mig.
Vilket jag tyckte var askul och började skratta som en tok. Vilket fick pappa att skratta också.
"Serena, det har hänt en sak." Sa mamma med gråten i halsen.
"Vad har hänt, mamma?!"
Tårarna började rinna längst hennes kinder.
"Mamma, snälla gråt inte."
"Din pappa.. har varit med i en bilolycka." Viskade hon fram och grät.
Det kändes som om någon högg mig med en kniv, rakt i magen.
"Va?" Viskade jag fram och tårarna började rinna längst mina kinder.
Hon gick fram och slog armarna runt min skakande kropp.
"Allt kommer bli okej, jag kommer finnas för dig, vad som än händer, älskling."
"Jag älskar dig mamma."
"Jag älskar dig med, hjärtat." *
-
Jag vaknade ur mitt dagdrömmande när jag hörde en knackning och jag grät, hysteriskt.
"Serena, det är jag! Justin."
Justin, ja Bieber. Han är min bästavän, vi har varit det i 5 år, även fast han blev känd höll vi kontakten.
Det gick ganska bra, även fast han var mil ifrån mig.
Jag reste mig upp och låste upp dörren för att sedan öppna den.
När jag öppnade den möttes jag av en varm omfamning.
Justin's.
Jag besvarade hans kram, hårt.
"Jag är här, Serena." Viskade han mot min axel. Jag grät verkligen hysteriskt nu.
Han stängde dörren och låste den.
"Vill du prata om det?"
Jag skakade på huvud och kramade om honom igen.
"Tack Justin."
"För vad?"
"För att du finns för mig, vad som än händer."
Med dem orden pressade jag mina läppar mot hans i en passionerad kyss, som han besvarade.
Tumblr_lo1saubnbo1qcxbtlo1_500_large
Jag gjorde en snabbt shortcutnovell, hoppas ni gillar den!
& glöm inte att skriva och skicka in!
Gillade ni den?
Then..

Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

En var jätte bra!:D<3

2012-06-27 @ 22:06:51
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback