CHAPTER 9. - SLEEPY.

Jag måste ha somnat.
Jag satte mig upp och gäspade högt, jag slängde en blick mot klockan 18:44.
Ups, jag har sovit i 4 timmar.
Jag gick upp ur sängen och klampade ner för trappan, ner till köket.
Jag öppnade kylskåpet och kollade om det fanns nå god mat.
Nepp.
Jag tog mobilen och beställde pizza.
Sedan gick jag upp på mitt rum. jag tog upp min dagbok.
En liten lapp föll ner på golvet.
Jag kollade ner på den och tog upp ut den, sedan veklade jag ut den och läste.
"Mamma, om du dör, tar jag livet av mig."
Jag skrev den för första gången jag fick reda på att hon hade cancer.
Hela mitt liv hade blivit dåligt, allt var dåligt,
och det är sant, jag kommer göra det om hon dör.
Jag veklade ner lappen och la den i dagboken igen.
Jag skulle precis ta en penna när det plingade på dörren.
Pizzan är här.
Jag gick ner och öppnade.
Men det visade sig att det inte var pizzabudet.

Vem är det?! dundun.
Kort, men nästa kapitel är ganska långt.
KOMMENTERA.


Kommentarer
Postat av: ellen

dundunduunnnn..........GRISEN!

2012-06-12 @ 21:04:01
Postat av: Anonym

en apa kanske?!!!?!!??! :'DDD haha nejdå, ja vet inte ;)

kommer nästa kapitel ikväll? :)<3

2012-06-12 @ 22:24:50
Postat av: moa

Justin? :)

när kommer nästa? :D ikväll hoppas ja?!

2012-06-12 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback