CHAPTER 8. - Messages.

Ett sms från Joanna.
"Saknar dig! ox."
Jag skrev in ett snabbt svar.
"Jag saknar dig med! ox"
Inom kort fick jag ett svar.
"Men vi ses imorgon! Jag mådde bara illa, men det är över nu. ox"
"Okej, vad bra! Ringer dig senare, måste prata då! ox"
"Okej! ox."
Jag la ner mobilen i fickan.
"Så Stella, vem ska du gå på balen med?" Frågade Chaz.
"Jason."
"Den idioten? Jag varnar dig." Nu var det Ryan's tur att öppna munnen.
"Vadådå?"
"Han ligger med varje tjej han får ögonkontakt med, jag lovar.
Han har legat med alla Cheerleaders."
Jag kände en klump i magen, jag måste säga nej till Jason.
"Så, nu vet du det.."
"Jag kommer verkligen inte gå på balen med honom nu.."
"Så det betyder att du är ledig?" Frågade Chaz med ett stort leende.
"Yes."
"Så vill du gå på balen med mig?"
"Varför inte?"
Han och Justin log stort där framme.
Jag himlade med ögonen och kollade ut genom fönstret.
Justin svängde upp på våran parkering.
Jag tackade och hoppade ur bilen, sedan gick jag mot dörren.
Innan jag kom innanför dörren hörde jag bussvisslingar.
Jag kollade bakåt och såg Chaz, Justin och Ryan sitta och skratta i bilen.
Jag himlade med ögonen och låste upp dörren och gick in.
Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att ta av mig pumpsen.
Mina fötter värkte som bara den.
Jag suckade och gick upp på mitt rum och slängde mig på sängen.
Lördag imorgon och Demi's konsert!

Yay! Imorgon gäller det!
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: ellen

Chaz humor ^^ LOGGA IN PÅ FB!

2012-06-12 @ 20:10:11
Postat av: moa

omb! meeeeeeeeer ♥

2012-06-12 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback