CHAPTER 7. - NICE TO MEET YOU.

Matchen tog slut och vi vann med 7-3.
Jag gick fram och grattade killarna,
jag mötte Jason's blick, han är en riktig heting.
Inte hetare än Justin men het.
Han kom fram till mig.
"Så Stella, jag undrar.. om du ville gå på balen med mig?"
Jag låtsades tänka.
"Visst."
Han sken upp i ett stort leende.
image
"Coolt."
Jag blinkade med ena ögat innan jag vände mig om och gick ut ur lokalen.
Jag började gå hem, jag behöve frisk luft.
Även om det gjorde fruktansvärt ont i fötterna så brydde jag mig inte.
Jag hörde en biltuta så jag vände mig om, där kom Justin med sin bil.
Han stannade på sidan och vevade ner rutan.
"Vill du ha skjuts?"
Hm, visst.
"Visst."
"Vart bor du?"
" "
"Okej."
Jag hoppade in i baksätet pågrund av att Chaz satt där framme med Justin,
och Ryan satt bredvid mig.
Min mobil plingade till så jag tog upp den och kollade vem det var ifrån.
Ett stort leende tog plats på mina läppar.

Vem var sms:et ifrån? Och vad står det?
KOMMENTERA.


Kommentarer
Postat av: storiestoyou

Super! :D<3

2012-06-12 @ 18:32:10
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: ellen

More, she has a hootiii<3

2012-06-12 @ 18:51:57
URL: http://trustoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback