CHAPTER 6. - No way.

"Öh, verkligen inte Olivia."
"Varför inte?"
"För att jag har Joanna, och hon räcker. Jag behöver ingen bitch som vän."
Hon örfilade mig snabbt efter att jag sa det.
Jag tog mig för kinden och kollade chockat på henne.
"Olivia Jade Hall! Till rektorns kontor, NU!"
Jag flinade stort mot henne,
hon gav mig en bitchblick innan hon vände sig om och gick mot rektorns kontor.
-
Jag gick till läktaren och satte mig, killarna skulle ha basketbollmatch.
Så varför inte kolla?
Chaz och Ryan skulle ha basketbollsmatch så jag skulle kolla.
Jag kramade om mamma och kysste henne lätt på kinden,
innan jag tog bilnycklarna och gick ut ur dörren.
Jag hoppade in i bilen och startade motorn.
Sedan åkte jag till skolan.
-
Jag hoppade ur bilen och låste dörren,
sedan gick jag in i till skolan och till gympasalen.
Jag hälsade på Chaz och Ryan i en killkram och sedan gick jag och satte mig.
Jag kollade upp på läktaren och såg en väldigt snygg tjej,
då menar jag verkligen snygg!
Men jag har Selena, och jag älskar henne.
Hon kollade upp och mötte min blick och log.
Jag kollade på matchen och inom kort satte någon sig bredvid mig.
Jag kollade åt hållet och såg att det var tjejen.
"Hey, är inte du Justin Bieber?"
"Yeah, och du är?"
"Jag är Stella Hudson."
"Trevligt att träffas."
Jag log stort mot henne och hon log tillbaka.
Vi vände våra blickar tillbaka mot matchen, då vi ledde med 3 poäng.

Justin är med i bilden, folks!
KOMMENTERA!

Trackback