CHAPTER 5. - A NEW START.

Jag suckade och stängde av det sjukt jobbiga alarmet.
Jag ställde mig framför spegeln, jag måste göra något.
Jag tänker inte bli nerkränkt längre,
Olivia ska få vad hon tål, jag drog på mig ett par jeans shorts,
en vit magtröja med texten "Wild, young and free."
En ny start.
Jag sminkade mig lätt, jag brukade aldrig sminka mig,
bara när jag skulle på fester.
Jag rotade runt i min garderob och såg ett par pumps,
jag kollade gillandes och drog på mig dem.
Mitt hår lät jag ligga över axlarna.
När jag var klar gick jag ner för trappan och in till köket,
jag var verkligen inte sugen på något.
Det fick bli ett grönt äpple som dagen innan.
-
Jag gick ut ur bussen, Joanna var tydligen sjuk, och jäklar vad alla killar hade glott,
och samma nu, alla killar kollade mot mitt håll.
Till och med Ryan och Chaz, dem mest populäraste.
Jag gick mot skolan och jag hörde hur flera killar bussvisslade efter mig.
Jag gick in i skolbyggnaden och för att det ringde in,
jag gick mot mitt skåp.
.
Jag låste upp mitt skåp och la in min väska och allt, och tog matteboken,
sedan låste jag.
Jag gick mot historia lektionen.
-
Killarna hade knappt koncentrerat sig på lektionen, dem hade bara glott på mig.
Mr.Lockwood blev irriterad och sa till killarna flera gånger.
Men tror ni dem lyssnade? Nej.
Visst det är kul att dem är intresserade av mig.
Men ibland är det faktiskt irriterande.
Olivia och hennes gäng kom emot mig, hon log ett stort leende.
"Hej Stella, mår du bättre idag?"
"Uhm, ja. Faktiskt."
"Vill du hänga med oss idag?
"öh-"

Vad kommer hon säga? hoho.
Justin kommer in snart!
I hope you like it.
KOMMENTERA FÖR MERA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! hon måste säga nej!

mer!!! ♥

2012-06-11 @ 22:18:31
Postat av: Storiestoyou

Haha, SUPER bra!:D

Kram<3

2012-06-11 @ 22:20:22
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback