CHAPTER 4. - GUESS WHAT?!

3 signaler gick och Joanna svarade.
"Joanna här."
"Hej girl, det är Stella."
"Hej cutie, hur mår du?"
"Bättre, för vet du vad?!"
"Nej vadå?"
"JAG HAR DEMI LOVATO BILJETTER!"
"VA?! OMG!"
Hon skrek glatt.
"Du är bäst!"
"Jag vet."
Hon skrattade till och jag kunde nästan se framför mig hur hon log stort.
"Jag kommer ge dig en sån stor kram imorgon!"
"Haha, det hoppas jag."
Vi båda började skratta och konversationen fortsatte.
-
Jag gäspade högt och la mig ner tillrätta i sängen.
En stor dag imorgon.
Nej, inte direkt. Skola.
Men det är sista dagen sen är det helg.
Sjukt skönt, och fun!
Demi Lovato, med världens bästa kompis!
Jag låg och tänkte en stund och sedan somnade jag.

Kort kapitel!
Men jag är snäll, så om ni kommenterar får ni mer kapitel!
Har stora planer för denna novell och nästa kapitel!

Kommentarer
Postat av: moa

mermermermer :D

2012-06-11 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback