CHAPTER 3. - I'll go home.

Jag gick till mitt skåp och tog mina grejer för att sedan ta min väska och gå hem.
Jag kände verkligen inte för att vara kvar just nu,
jag sade hej då till Joanna och kramade om henne.
Sedan gick jag till taxin som jag hade beställt, pågrund av att jag inte hade en bil,
och mamma låg i sängen.
Såklart.. det gör hon alltid.
Hon bara ligger där, och ser döende ut.
Men hon försöker iallafall.
-
Jag hoppade ur bilen och betalade taxin,
sedan hoppade jag ur och låste upp huset,
efter det gick jag in och drog av mig skorna.
Jag gick direkt till köket och kollade i kylen.
Inget gott.
Så jag kollade i frysen.
Ben&Jerry's.
Kan det bli bättre?
Jag gick upp för trappan men när jag var halv vägs upp så hörde jag mamma ropa.
"Hallå? Stella är det du?!"
Jag gick snabbt upp för trappan och gick in till mammas rum.
"Ja, det är jag."
"Har du redan slutat?"
"Nej, jag mådde dåligt bara."
Jag gömde Ben&Jerrys paketet bakom mig.
"Okej, gå och vila en stund då." Sa hon och log mjukt mot mig.
Jag nickade och log tillbaka.
Sedan gick jag in till mitt rum.
Jag la glassen i sängen och gick sedan till min garderob,
där jag tog fram min lila onepiece.
Jag drog på mig den och gick sedan och startade en film, det fick bli Mean Girls.
Jag satte mig ner i sängen.
-
Filmen tog slut och jag drog upp min macbook och la den i sängen framför mig.
Jag startade den och gick in för att kolla om det var några Demi Lovato biljetter,
som såldes i Stratford.
Jag hade tur, det såldes.
Demi Lovato skulle ha konsert på lördag.
Vilket var om 2 dagar.
Jag räknade ut om jag hade råd till 2 biljetter, vilket jag hade.
Jag beställde 2 biljetter, en åt mig och en till Joanna.
Hon kommer bli överlycklig.
När jag hade gjort det så reste jag mig upp och gjorde en konstig dans.
Jag var så lycklig!

Dem kommer gå på Demi's konsert om 2 dagar, yee!
KOMMENTERA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer :D

2012-06-11 @ 19:43:49
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D<3

2012-06-11 @ 19:50:29
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: meea

wiie, mer =)

2012-06-11 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback