CHAPTER 28. - THE END.

Hela jag var glad, verkligen.
Just nu satt jag och väntade på Justin som skulle komma snart.
Det knackade på dörren så jag gick och
öppnade där jag möttes av Justin med flera rosor i handen.
"Wow, Rach.. du ser helt.. fantastisk ut!"
Mina kinder blossade upp i en ljusrosa nyans.
"Du ser inte så dålig ut heller."
Han log stort och gav mig rosorna och jag tog emot dem.
Jag luktade på dem och dem luktade underbart.
-
Vi satte i Justins bil och var påväg någonstans.
Vart vet jag inte för att jag måste ha ögonbindel.
"Justin, vart ska vi?" Gnällde jag.
"Du får fortfarande inte veta, så det är ingen idé att du tjatar."
Jag suckade och lutade mig mot fönstret.
-
Bilen stannade och Justin stängde av bilen.
Jag hörde en bildörr öppnas och stängas.
Inom kort kände jag att min bildörr öppnades,
sedan kände jag en arm runt min midja och jag blev tydligen bärd.
Han ställde ner mig på backen.
Jag kände grenar och kvistar på marken.
Är vi i en skog?
Han stängde bildörren och låste.
Sedan la han sin arm runt min midja och han började gå med mig.
Flera gånger höll jag på att snubbla, men Justin hjälpte mig.
Som tur var.
Tillslut så stannade han och tog av min ögonbindel.
Det var en stor scen där det stod ett bord med massor av
ljus, olika sorters plockmat, champagne,
och en gitarr stod där också.
Han flätade samman våra fingrar och gick upp på scenen,
där han drog ut stolen åt mig, jag tackade och satte mig ner.
Justin satte sig på sin stol.
Jag log stort.

-
Jag åt upp det sista från min tallrik och tog en klunk av champagnen.
Sedan lutade jag mig tillbaka i stolen och suckade av mätthet.
"Om jag äter mer kommer jag dö." Sa jag och höll mig för magen.
Justin skrattade mjukt till.
"Ät mer då, för jag vill verkligen inte att du dör."
Jag log mjukt mot honom.
Han åt också upp det sista och tog min hand över bordet,
han flätade samman våra fingrar.
"Justin, det här är fantastiskt."
"Jag vet, jag är ju med dig."
"Aw, du är så söt!"
Jag ställde mig upp och gick och satte mig i hans knä.
Jag pressade mina läppar mot hans i en passionerad kyss.
Som han besvarade lika passionerat.
Vi avslutade kyssen och kollade varandra i ögonen.
Han ställde sig upp i min famn och bar mig till en filt som låg på scenen,
där gitarren stod.
Han satte ner mig på filten och satte sig framför mig, med gitarren i handen.
Han började spela på den lite och sedan började han spela helt,
inom kort började han sjunga på One Less Lonley Girl.
Fjärilarna bubblade upp i magen och blev helt galna.
Han avslutade låten och la undan gitarren.
Tårarna rann ner för mina kinder, det var så vackert.
"Älskling, gråt inte."
"Det är lyckotårar."
Jag flyttade mig närmare honom och slängde mig i hans famn.
"Jag älskar dig Justin Drew Bieber."
Jag gör verkligen det.
"Jag älskar dig Rachel Jenny Bennett."

The end.
Jag bestämde mig för att ta slut här.
Men, ni kommer få epiloger om filmen, hur det går med förhållandet och så..
KOMMENTERA HUR NI TYCKTE DEN VAR.


Kommentarer
Postat av: ellen

Bad bad girl,inte sluta nuuu ;( <3

Nyaaaa<3

2012-06-10 @ 12:09:52
Postat av: Storiestoyou

Jätte bra!:))<3

Synd att den skulle sluta nu..:(



Men epiloger kommer ju, så det är SUPER :D<3

2012-06-10 @ 12:48:17
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: moa

nej inte slut redan :(

Men den var och är jätte bra i alla fall! :D

2012-06-10 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback