CHAPTER 27. - Yes.

"Rachel, nu när jag är här. Skulle du vilja gå på dejt ikväll?"
"Mer än gärna."
Han kysste mig lätt på halsen.
"Bra. Ikväll?"
"Det blir bra."
Jag vände mig om i soffan så jag låg mot Justin.
Han log stort och kysste mig mjukt på läpparna
"Rachel, nu när jag är här. Skulle du vilja gå på dejt ikväll?"
"Mer än gärna."
Han kysste mig lätt på halsen.
"Bra. Ikväll?"
"Det blir bra."
Jag vände mig om i soffan så jag låg mot Justin.
Han log stort och kysste mig mjukt på läpparna.
-
Dörren öppnades och mamma kom in.
Hon stannade till och kollade på Justin.
"Men hej Justin!" Sade hon glatt.
Justin reste sig upp och dem kramades lätt.
"Hej Ms. Bennett."
"Kalla mig Clarissa, är du snäll."
Jag reste mig upp och gick till dem.
"Mamma, jag och Justin ska på dejt ikväll. Är det okej?"
"Det är mer än okej! Ha kul hörni. Jag ska ändå ut med en gammal vän till mig."
"Tack, ha kul du med."
"Tack hjärtat."
-
Jag drog på mig klänningen och gjorde fläta i håret.
Jag sminkade mig lätt och drog på mig pumpsen.
Jag är helt redo för dejten!

Dem kommer gå på dejt, aw!
KOMMENTERA BABE'S


Kommentarer
Postat av: ellen

MERAAAAAAAAAAAA! furtgvhyus!

2012-06-10 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback