CHAPTER 26. - SURPRISE!

Jag sjönk ner i soffan.
Hela dagen har gått, pågrund av all photoshoot
och efter photoshooten så åt vi på en resturang.
Jag la mig ner i soffan och startade tvn.
Family Guy visades.
Jag beställde roomservice.
och inom kort fick jag glass.
Jag log nöjt.
Man måste bara älska livet ibland.
-
Det knackade på dörren, så jag ställde mig upp och gick för att öppna.
När jag öppnade möttes jag av ett stort leende.
Hela min mage bubblades upp av flera fjärilar.
"Justin?!" Utbrast jag glatt och
hoppade upp i hans famn och slog benen runt hans midja.
Hans armar föll mot min rygg och han tryckte mig närmare honom,
om det ens var möjligt.
Jag lutade mig lite tillbaka och pressade mina läppar mot hans i en passionerad kyss.
Som han besvarade lika passionerat.
"Jag har saknat dig älskling." Viskade han mot mina läppar.
"Jag har saknat dig med."
-
Vi låg i soffan bredvid varandra.
Han bakom och jag framför,
han smekte min mage lätt och kysste mig i halsen då och då.
Jag älskar att han är här,
hans värme, hans kyssar och hans berörningar.
Inget kan bli mer perfekt.

Aw, Justin är i England, folks.
KOMMENTERA FÖR MERA!


Kommentarer
Postat av: ellen

BAHAHA "Livet är för skönt i bland" xd <3 Mera!

2012-06-09 @ 22:07:47
URL: http://biebzfreak.blogg.se/
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D

2012-06-09 @ 22:57:19
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

mega bra! MER :D

när kommer nästa? :)

2012-06-10 @ 01:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback