CHAPTER 25. - I'M GONNA DO WHAT?!

Jag ska kyssa Zayn's roll?! Oh no.
Jag la undan manuset och reste mig upp.
Jag böjde mig ner till min resväska och drog fram ett par hotpants och ett linne som jag bytte till.
Sedan gick jag in i badrummet och borstade tänderna, noga.
Efter det gick jag in i sovrummet och la mig ner i sängen.
Jag låg och tänkte på Justin ett långt tag, tills slut tog drömmarnasland över.
-
"Rachel, vakna! Du måste upp!"
Jag slog snabbt upp ögonen och skymtade mamma stå bredvid sängen.
Jag satte mig upp och gnuggade ögonen.
"Bra, klä på dig."
Jag nickade som svar och hon gick ut ur rummet.
jag drog på mig ett par svarta skinnyjeans och ett lila pösigt linne.
Sedan ställde jag mig framför spegeln och borstade håret.
Jag kan inte kyssa Zayn, men jag måste.
Men det kanske inte är så farligt, jag menar..
det är bara film, Justin tar nog inget illa av det.
Hoppas jag.
Jag skakade av mig tankarna, sedan la jag undan borsten och gick ut till mamma.
"Bra, nu åker vi."
Vi gick till hallen och drog på oss skorna innan vi gick ut
Jag satt nu på planet till England.
För att jag ska överraska Rachel,
jag blev precis klar med albumet så jag fick tid att åka till henne.
Vilket jag blev jätte glad över.
Om bara några timmar skulle jag se henne, krama henne, kyssa henne.
Allt kommer vara perfekt.
Jag blev lite rädd när hon berättade att hon skulle göra film med 1D.
Dem är talangfulla, snygga, och roliga.
Jag är rädd att hon ska falla för någon av dem.
"Justin, vad tänker du på?" Frågade mamma mjukt.
"Rachel.."
Hon nickade.
"Ni ses snart, det är bara 2 timmar kvar.
Jag suckade och lutade mig bakåt och slöt ögonen.

Justin åker till England? aw.
KOMMENTERA FÖR MER IDAG.


Kommentarer
Postat av: Anonym

MER!!!!!

2012-06-09 @ 21:41:47
Postat av: moa

Hej! Det står på bloglovin att du har laddat upp kapitel 27, men det går inte att öppna det? Det kommer upp sånt här när ett inlägg tagits bort eller något på blogg. se, förstår du vad jag menar? :)

Vet du varför det blir så? Vill ju sååå gärna läsa!

2012-06-09 @ 21:43:50
Postat av: ellen

hot right nooooow...MERA!

2012-06-09 @ 21:53:39
URL: http://biebzfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback