CHAPTER 24. - HI!

"Hej Pattie! Hur mår du?"
"Jättebra, tack! Hur mår du själv?"
"Jag mår fantastiskt, bara att jag saknar din son."
"Det förstår jag. Men hur går det med filmen?"
"Jättebra, vi ska börja filma om 4 dagar, så jag är riktigt peppad!"
"Vad bra, men nu får du prata med Justin igen,
jag ska kolla en sak bara. Ha det bra!"
"Detsamma Pattie."
Hon reste sig upp och försvann och jag såg Justins underbara ansikte mer.
"Hej där hottie." Sa jag och log stort.
"Hej snygging." Svarade han och log lika stort.
Tumblr_m3y7rmmd2i1qcenugo1_500_large
-
Under hela konversationen skrattade jag pågrund av att jag var trött och flummig.
Justin hade skrattat åt mina skrattattacker.
Jag slängde en blick mot klockan 23:07.
Mamma kom in i mitt rum och satte sig bredvid mig.
"Hur är det hjärtat?"
"Det är bra, jag är peppad tills vi började filma."
Hon nickade förstående.
"Saknar du honom?"
Jag nickade hastigt.
"Det gör jag verkligen!"
"Okej, men försök att få lite sömn nu, du ska till en photoshot imorgon, för ELLE magasine."
"Okej, godnatt mamma."
"Godnatt hjärtat."
Hon kysste mig mjukt på pannan innan hon reste sig upp och gick in till sitt rum.
Jag la mig ner i sängen och började läsa lite av manuset.
Jag hostade till när jag såg vad det stod.
JAG SKA GÖRA VAD?!

Vad ska hon göra?!
dundundun..
KOMMENTERA.


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D

Hon ska säkert kyssa typ Zayn eller någon därifrån iallafall ?:)<3

2012-06-09 @ 17:41:17
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: moa

kyssa någon av grabbarna kanske? :o

MER!

2012-06-09 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback