CHAPTER 23. - YOU DID WHAT?!

 
Efter att Stella hade sprungit iväg:
 
Alla kollade efter Stella när hon sprang ut,
Justin sprang efter henne.
Jag vände mig mot Olivia och var arg, väldigt arg.
Jag gick upp på scenen och gav henne en stor örfil.
Alla kollade förvånat på oss.
Jag drog ner hennes klänning och slog till henne igen,
sedan sprang jag ut med Selena och letade efter Stella.
Jag hoppas hon är okej. Fast, det tror jag inte.
Det skulle iallafall inte jag vara.
"Du gjorde vad?!" Skrattade jag fram,
jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen.
"Yes, det gjorde jag!" Skrattade Joanna också fram.
Alla satt och skrattade, det kändes skönt att skratta,
efter allting som hänt.
 -
"Tack för att du följde med mig hem, Justin."
Vi hade gått hem till mig, det var ju inte så långt bort från skolan dock.
”Det är lugnt."
Han log sitt underbara leende mot mig,
och lutade sig fram mot mig, jag kändes hans andetag mot mina läppar och slöt mina ögon.
Skulle han kyssa mig?
Hans läppar mötte mina i en perfekt och passionerad kyss som jag besvarade.

Jag avslutade den och kollade ner i backen.

”Vi kan inte..” Sa jag och mötte hans förvirrade blick.

”Vad menar du?”

”Vi kan inte kyssas Justin, du gjorde slut med Selena idag. Det går inte..”

”Men jag hade inga känslor för henne längre, mina känslor för dig har blivit sjukt starka oc-”

”Justin, jag vet. Men det kanske inte är rätt tillfälle just nu, jag är ledsen, verkligen.”

Jag kysste han mjukt på kinden innan jag vände mig om och öppnade dörren och gick sedan in.

Mamma stod där och log, men tanke på att jag inte hade stängt dörren så såg Justin henne.


dundundun! Han såg henne's mamma, hur kommer dem reagera?

Jag slängde ihop ett kapitel för eran skull.

Kommentera mycket för mera! 5+.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

meer! :o

2012-07-02 @ 00:52:21
Postat av: Anonym

jätte bra! men jag tycker du ska skriva längre kapitel, inget illa menat! men din novell är jätte bra. önskar du skrev oftare, men förstår om tiden inte finns. :) #nohate

Svar: Jo jag vet, jag tar inte illa upp, jag vet att jag skriver korta. Men egentligen har jag inte tid att skriva då jag hade mycket läxor och nu är det sommarlov. Men jag ska försöka skriva längre! :)
IIWYB Biebs

2012-07-02 @ 01:00:29
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D <3

2012-07-02 @ 13:30:34
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback