CHAPTER 23. - Shopping.

Jag och mamma satt nu på Starbucks och käkade.
Yes, Starbucks är mitt favorit ställe.
Jag såg fem gestalter komma emot oss,
när dem kom närmare såg jag att det var Louis, Niall, Zayn, Harry och Liam.
"Hej killar!"
Jag reste mig upp och kramade om allihopa.
"Hej!" Svarade dem som svar.
Mamma hälsade på dem med.
"Så hur känns det att vara i England?" Frågade Liam och tog en klunk av sin latte.
"Nice, jag har varit i England flera gånger, men det känns fantastiskt varje gång,
England är verkligen vackert." Svarade jag och log.
Dem gjorde tummen upp.
Jag mötte Zayns blick och han log mot mig.
Jag log tillbaka.
-
Jag satte mig i soffan med datorn i knät och loggade in på twitter.
Där jag skrev en tweet.
"England is beautiful! I love it here."
Sedan skrev jag ett till.
"And your brittish accent is so cute!"
Jag loggade in på skype och kollade om Justin var inne, vilket han inte var.
Jag tog min mobil och skrev ett snabbt sms.
"Kan du skypa eller har du andra planer? ox Rachel."
Inom kort svarade han.
"Nej, jag kan skypa med dig, jag loggar in nu! ox Justin."
"Brabra, skynda! ox Rachel."
Justins vackra ansikte lös på skärmen.
"Hej babe."
"Hej Justin."
Jag log stort mot honom, och samma gjorde han mot mig.
"Visste du att jag ska spela in filmen med 1D?"
Han skakade på huvudet.
"Nej."
"Dem är otroligt snälla och roliga! Det ska bli kul att jobba med dem."
Han nickade på huvudet.
Jag hörde en tjejröst och sedan satte sig någon bredvid honom.
"Hej Rachel!"

Vem säger hej?
Kommentera!


Kommentarer
Postat av: moa

selena :o ?

2012-06-08 @ 23:57:31
Postat av: Storiestoyou

Super bra:D <3

2012-06-09 @ 10:25:49
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback