CHAPTER 22. - I Miss You.

Vi låg i sanden och solade.
Vilket var riktigt skönt, värmen.
Killarna började täcka mig med sand, så jag såg ut som en sandmumie.
Jag skrattade av mina tankar, sandmumie, verkligen?
-
Jag borstade tänderna och la mig ner i sängen,
den var verkligen mjuk.
Mamma hade sagt att jag skulle lära känna 1D mera,
och jag höll med, dem är faktiskt snälla och roliga.
Mina ögonlock blev tyngre och jag föll in i drömmarnasland
*Jag sprang på en blommig äng, jag såg en stor lada och hörde röster,
jag sprang fram mot den och knackade.
Ingen öppnade? Konstigt.
Jag öppnade den försiktigt där jag såg en man och en annan.
Men jag såg inte ansiktet på den andra.
Jag gick närmare men blev stoppade av mannen som hade en kniv.
Jag svalde högt och kollade ner på den andra.
Justin?
"JUSTIN?!"
Efter att jag hade skrikt det så hörde jag ett skrik,
jag kollade snabbt ner på Justin som hade fått en kniv i magen.*

Jag satte mig hastigt upp och jag kände att jag var kallsvettig och skakade.
Jag drog snabbt upp mobilen och ringde Justin, han svarade efter 5 signaler.
Han kanske sov? Men jag måste prata med honom.
"Justin här."
"Justin." Viskade jag fram.
"Rachel? Är det du?"
"Ja, jag saknar dig." Viskade jag fram och kände hur tårarna brann i ögonlocken.
"Älskling, jag saknar dig med, men vi ses snart."
"Gå och lägg dig så pratar vi mer imorgon, ok?"
"Ok, godnatt."
"Godnatt."
Vi la på och jag somnade inom kort igen.
-
Jag stod nu i duschen.
Jag tog extra balsam och masserade in det i håret och sedan sköljde jag ur det.
Jag virvade en handduk runt min kropp och torkade mig lätt.
Sedan gick jag in på rummet och wic:en och drog på mig ett par ljusrosa underkläder.
Jag drog på mig ett par vita slitna jeans och ett vitt linne plus en jeans skjorta.
Jag fönade håret snabbt och kammade igenom det.
Sedan gick jag ut till mamma där hon satt och kollade på tv.
"Mamma? Ska vi gå?"
"Ja."
Vi skulle ut och äta något, och shoppa såklart.

Yeah, dem ska shoppa.
Jag vet inte hur jag ska göra nu, hur lång vill ni att novellen ska vara?
KOMMENTERA.


Kommentarer
Postat av: lisa

Kanske 50 kapitel? :)

jätte bra. :)<3

2012-06-08 @ 20:34:16
Postat av: Storiestoyou

Super bra! Vill att den ska bli ungefär dubbelt så lång som den ät nu :)

Kram❤

2012-06-08 @ 21:44:33
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER :D

2012-06-08 @ 22:14:18
Postat av: moan

tycker den ska vara ganska lång, kanske runt 100 kapitel?

Eller vad har du tänkt dej? :) Hur du än gör så blir det nog super!

MER :D

2012-06-08 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback