CHAPTER 21. - ONE DIRECTION.

One Direction.
Ska jag göra en film med dem? Jag träffade dem på KCA.
wow, dem är snygga..
Rachel, varför tänker du så?! Du har Justin!
Jag vaknade upp ur liv och märkte att jag hade kollat helt random på väggen.
"Så lets talk about the movie." Började Mrs. Jones.
"Rachel, du har manuset och det framför dig, så du kan läsa det senare."
"Yes, tack." Svarade jag och kollade ner på papprena.
-
Mötet hade gått ganska fort
och jag hade fått reda på att jag skulle spela en roll som heter.
Kimberly Cooper, hon var ganska sprallig och glad, och hon tänkte aldrig negativt.
Alla reste sig upp och gick ut ur salen och ut ur lokalen.
Nån snubblade till bakom mig och jag kände hur något blött och kallt träffade min rygg.
Jag vände mig hastigt om och såg Zayn stå och hålla för munnen,
och höll sig för skratt.
Jag tog tag i hans vattenflaska och kastade vatten på honom.
Louis, Liam, Niall och Harry började skratta.
Zayn tog tag i den igen och skvätte på mig.
"Du är en död man, Zayn!"
Han började springa skrattandes mot en sjö.
Dem andra killarna kom springandes bakom oss och skrattade.
Samma gjorde jag.
Jag fick tag i vattenflaskan och skvätte mer på honom.
Killarna drog av sig tröjorna och slängde mobilerna på dem innan dem sprang mot vattnet,
och hoppade i.
Vilket fick mig att börja skratta.
Jag satte mig ner i sanden och drog av mig skorna,
för att sätta fötterna i den varma sanden.
Killarna började springa mot land för att en stor våg var påväg mot dem.
Vilket fick mig att skratta, riktigt mycket.

1D folks.
Jag tänkte att jag skulle ha med dem också i novellen, yao.
KOMMENTERA FÖR MERA.


Kommentarer
Postat av: storiestoyou

Haha, love the picture! x)

Men SUPER bra kapitel! :D<3

2012-06-07 @ 19:08:28
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: moa

Kärlek till bilden ;D ^^

MER :D ♥

2012-06-07 @ 22:30:17
Postat av: ellen

MERA,NU! hon får inte falla för the directions!

2012-06-08 @ 17:49:23
URL: http://biebzfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback