CHAPTER 20. - I LOVE YOU MY BESTIE.

Jag gäspade stort, men täckte det med handen.
Varför måste man gå i skolan egentligen?
jag verkligen hatar det.
Jag skakade av mig tankarna och drog historiaboken närmare mig och suckade.
Sedan började jag läsa.
-
Jag slog igen boken och reste mig upp fort.
Det ringde äntligen ut, skolan är slut!
Finally.
Jag sprang ut ur klassrummet och gick till mitt skåp
Jag låste upp det och la in boken i skåpet samt tog min väska.
Efter det stängde jag skåpet och låste det.
Måndag, jag hatar måndagar.
Jag gick ut ur byggnaden och gick mot busshållplatsen
En bil åkte mot mig och då såg jag vem det var.
Olivia.
Hon slängde en plastmugg med dricka på mig.
Jag drog in ett djupt andetag.
"Ups.." Sa hon samtidigt som skrattade och åkte iväg.
"Hur gick det?" Frågade en röst bakom mig.
Jag vände mig hastigt om och kollade.
Justin, Chaz, Ryan och Selena.
"Dåligt" Svarade jag med gråten i halsen och kollade ner på min tröja.
Jag suckade högt.
"Jag verkligen hatar henne!" Utbrast jag sedan.
Joanna kom springandes.
"Oh gosh, vad har hänt Stel?"
"Olivia hände."
Hon suckade högt också.
"Hon förtjänar ett slag i sitt äckliga ansikte." Sa Joanna.
"I agree." Svarade jag.
Selena gick fram till Justin och han la en arm om hennes midja och
kysste henne mjukt på kinden.
En klump spreds i halsen och en avundsjuka spreds i kroppen.
Jag märkte att jag hade stirrat så jag vände bort blicken mot Chaz som log stort mot mig.
Jag besvarade hans leende med ett eget.
Jag kände Justin's blickar mot min hud, jag mötte hans blick och
vi fick ögonkontakt.
Jag älskar han ögon, dem är så vackra.
Jag bröt ögonkontakten och kollade ner på mina fötter
och svalde hårt.
Jag kollade upp och mötte Joannas blick.
"Tjejer vill ni ha skjuts?" Frågade Justin efter en lång tystnad.
"Visst." Svarade jag och Joanna samtidigt.
Men jag hade ingen ork att skratta, jag mådde illa just nu.
Vi hoppade in i Justin's Range Rover.
Kenny satt där, Kenny hade jag hört talas om.
Han var sjukt rolig, verkligen.
Selena och Justin satt och gullade med varandra i baksätet bredvid mig och Chaz.
En stor avundsjuka spreds i kroppen och jag började må mer illa.
Sel pressade sina läppar mot hans i en kyss som han besvarade.
Jag mötte Chaz blick och han verkade inte heller gilla det.
Hade han en crush på Sel kanske?
Eller tycker han att hon bara försöker få mer "fame"?
Min mobil plingade till, ett sms från Chaz.
"Jag vet att du gillar Justin och jag tror han gillar dig.
Ska vi göra han lite avundsjuk?"
Jag log lite åt smset och svarade.
"Jaså, vad ska vi göra?"
Jag mötte hans blick och han log innan han pressade sina läppar mot mina,
i en kyss jag besvarade.
Hans läppar var mjuka, jag gillade faktiskt kyssen.
Kyssen blev mer och mer passionerad.
Jag sneglade mot Justin och såg att han kollade på oss, surt.
Jag log stort mot hans läppar.
Vi avslutade kyssen och Justin såg allmänt avundsjuk ut.
Men han har liksom Selena?
Men det betyder att han gillar mig?
Den kända Justin Bieber gillar den vanliga tonåringen Stella Hudson..

Justin gillar henne? what.
KOMMENTERA, JAG VET ATT NI KAN!
JAG LÄGGER UT MASSOR MED TID FÖR ATT SKRIVA.
MEN DET ÄR BARA 3-4 SOM KOMMENTERAR, DET KÄNNS SURT.
JAG HOPPAS NI BLIR BÄTTRE!


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Haha, älska slutet!
Asbra!<3

2012-06-21 @ 22:56:06
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, mer :D

2012-06-21 @ 23:13:31
Postat av: ellen

wooo, merraaa nuuu!

2012-06-21 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback