CHAPTER 19.- I wanted to see you before i leave.

Pappa? Eller Clark.
Jag suckade högt, vilket fick honom att kolla med ledsna ögon på mig.
"Vad gör du här Clark?" Frågade jag kallt.
"Jag ville bara se dig en gång innan jag åker tillbaka till Texas.."
Han reste sig upp och försvann ur rummet och jag hörde fotstegen i trappan och sedan försvann dem.
Jag kollade på Justin som kollade på mig och han drog in mig i en mjuk kram.
Jag lutade mitt huvud mot hans nakna bröst.
"Jag kommer sakna dig Justin, jävligt mycket!"
"Jag kommer sakna dig med snygging, lika mycket. Om inte mer."
Jag hade ringt till Taylor och sagt som det var och hon tog det bra,
hon sa att vi skulle ses när jag kom hem, vilket jag gick med på, såklart.
Det är synd att Justin inte kan inte följa med,
för det första har han believe att jobba med och för andra skulle han vara en stor distraction.
-
Mamma hade kommit hem för en kvart sedan.
Justin bar ner mina väskor till hallen,
Kenny hade kommit hit för att Justin skulle med till flygplatsen och säga hej då.
Detta kommer bli jävligt svårt för mig, jag och Justin blev nyss tillsammans,
och nu ska vi skiljas igen?
Jag suckade smått och slet inte min blick från Justin.
Han log smått mot mig.
Pappa? Eller Clark.
Jag suckade högt, vilket fick honom att kolla med ledsna ögon på mig.
"Vad gör du här Clark?" Frågade jag kallt.
"Jag ville bara se dig en gång innan jag åker tillbaka till Texas.."
Han reste sig upp och försvann ur rummet och jag hörde fotstegen i trappan och sedan försvann dem.
Jag kollade på Justin som kollade på mig och han drog in mig i en mjuk kram.
Jag lutade mitt huvud mot hans nakna bröst.
"Jag kommer sakna dig Justin, jävligt mycket!"
"Jag kommer sakna dig med snygging, lika mycket. Om inte mer."
Jag hade ringt till Taylor och sagt som det var och hon tog det bra,
hon sa att vi skulle ses när jag kom hem, vilket jag gick med på, såklart.
Det är synd att Justin inte kan inte följa med,
för det första har han believe att jobba med och för andra skulle han vara en stor distraction.
-
Mamma hade kommit hem för en kvart sedan.
Justin bar ner mina väskor till hallen,
Kenny hade kommit hit för att Justin skulle med till flygplatsen och säga hej då.
Detta kommer bli jävligt svårt för mig, jag och Justin blev nyss tillsammans,
och nu ska vi skiljas igen?
Jag suckade smått och slet inte min blick från Justin.
Han log smått mot mig.
Vi la in alla väskor i bagageluckan och hoppade in och satte oss i bilen,
sedan åkte vi till flygplatsen.
Nästan hela vägen satt jag och Justin och gosade och kysstes.
Med tanke på stunden vi hade tillsammans innan fick mig att må bra.
Vi kom fram till flygplatsen, Justin kunde inte följa med in på flygplatsen,
det skulle se kul ut på första sidan i tidningen.
Vi kysstes länge och passionerat.
Men vi blev avbrytna av mamma.
"Rachel, vi måste skynda oss. Planet går om 6 minuter."
Jag nickade och kysste Justin mjukt på kinden innan jag drog av min bältet och hoppade ur.
Jag och mamma öppnade bagageluckan och tog våra väskor.
En tår rann ner för min kind, jag kommer verkligen sakna honom.
-
Jag sjönk ner i dem bekvämma stolarna och kollade ut ur fönstret.
Jag saknar honom redan. Jag suckade smått,
av hur mycket jag faktiskt saknar honom på bara några minuter.
Jag drog upp min ipod och lyssnade på Boyfriend och slöt ögonen.

A chapter, yeah! Dem åker till England!
Minst 6 kommentarer!

Kommentarer
Postat av: moa

MER! :D

2012-06-06 @ 18:30:38
Postat av: lina

mer! :)

2012-06-06 @ 18:36:32
Postat av: Anonym

men åååh vad bra! när kommer nästa? :)

meeerr ¡!¡!<3

2012-06-06 @ 18:41:21
Postat av: Anonym

megasuperduperas bra! MER <3

2012-06-06 @ 18:52:19
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer tack!

2012-06-06 @ 18:58:08
Postat av: licia

NÄR KOMMER NÄSTA?! :D

2012-06-06 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback