CHAPTER 19. - As long as you love me.

Jag gnuggade mina ögon trött och gäspade stort.
Jag kollade mot Joanna som fortfarande sov.
Jag gnuggade mina ögon trött och gäspade stort
Sedan stängde jag av alarmet.
Skola idag.. suck.
Jag kollade mot Joanna som fortfarande sov.
Vilket fick mig att le, hon såg så fridfull ut.
Jag reste mig upp ur sängen och klampade in i badrummet och
drog av mig kläderna, sedan hoppade jag in i duschen.
Det varma vattet rann ner för min kropp.
Jag tvålade in kroppen och
håret sedan sköljde jag ur det och drog en handduk runt min kropp,
och torkade mig.
Jag borstade tänderna och borstade igenom håret.
Efter det gick jag in till mitt rum och öppnade garderoben.
Jag drog fram ett par vita shorts och ett blått linne, och drog på mig dem.
Sedan pyntade jag det med smycken, ett par örhängen, armband och ett halsband.
Jag gick fram till Joanna.
"JOANNA, VAKNA!" Skrek jag i hennes öra.
Hon ramlade ner på golvet.
Vilket fick mig att skratta, mycket.
Hon mumlade något ohörbart och reste sig upp.
Jag åt upp sista biten av mackan och drack upp o'boyen.
Sedan reste jag mig upp och gick till hallen där jag drog på mig ett par
supras.
Jag skulle till studion och spela in dem sista låtarna.
-
Introt började spelas och jag började sjunga på "As Long As You Love me"
"As long as you love me,
As long as you love me,
As long as you love me,
I'm under pressure,
Seven billion people in the world,
Trying to fit in,
Keep it together.
Smile on your face.
Even though you feel like frowning.."

Yeah..
KOMMENTERA MYCKET FÖR MERA!
MINST 6 KOMMENTARER.



Kommentarer
Postat av: ellen

Morreeee! :D<3

2012-06-19 @ 20:27:41
Postat av: Storiestoyou

Mer snälla?:)<3

2012-06-19 @ 21:15:29
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: moa

om du inte får 6 kommentarer då?.. :'(♥

2012-06-20 @ 00:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback