CHAPTER 18. - Oh no.

Va?! Nej, jag ska ju ha filmkväll med Taylor och Justin. Alla kollade på mig med en orolig blick.
"Rachel? Är du där?!"
"Ja, jag kommer!" Jag la på och kollade på Justin, en tår rann ner för min kind och jag drog in ett djupt andetag.
"Justin.. dem har ändrat sig. Dem vill att jag åker inatt.." Han oroliga uttryck försvann och det blev ett ledset uttryck istället.
"Va?" Viskade han fram och jag nickade.
"Jag måste hem och packa.."
"Jag följer med dig hem."
"Okej." Jag kramade om Pattie och Kenny innan jag sade hej då och vi gick ut till hallen där vi drog på oss skorna. Vi gick sedan ut till bilen och körde direkt hem till mig.
-
Jag packade klart det sista innan jag la mig trött på rygg och suckade. Jag ville inte åka i från Justin, verkligen inte. Mamma hade åkt till något möte, hon hade redan packat och fixa i ordning. Yes, hon ska med. Justin lutade sig ner över mig och kysste mina läppar passionerat, kyssen gick direkt över till hångel och jag drog ner honom på sängen och satte mig gränsle över honom. Han drog av mitt linne och bh, och kastade ner dem på golvet och samma gjorde jag fast med hans tröja, jag kysste honom på halsen och fortsatte ner mot magen, och när jag var vid byxorna knäppte jag upp dem och kysste honom vid kalsongkanten. Han stönade till och knäppte upp mina tighta jeans och slängde dem på golvet tillsammans med dem andra kläderna. Han puttade ner mig på rygg och la sig över mig, men lutade sig mot hans armar så han inte la all tyngd på mig. Jag drog av hans byxor och hans läppar mötte mina igen och började massera dem mjukt men ändå hårt. Min hand föll mot hans kalsonger och jag började leka med kalsongkanten, innan jag stoppade in handen innanför, och jag kände hur han blev hård. Jag började smeka han lätt, och han stönade till igen. Han ville nog ge en payback för att han stoppade in hans hand innanför mina trosor och började smeka mig, och nu var det min tur att stöna till. Han lät sina fingrar leka inuti mig rysning efter rysning gick över min ryggrad. Min första orgasm var påväg att komma men han drog ut fingrarna och slutade tvärt. Vilket gjorde mig frustrerad.
"Varför?" Viskade jag fram och han flinade.
Vi slutade leka med varandra och jag tog fram en kondom ur Justin's plånbok och trädde på den, innan jag satte mig gränsle över han och han trängde in i mig hårt och djupt, samtidigt som det var helt intensivt och fantastiskt.
-
Vi låg helt utmattade på sängen, jag med mitt huvud på hans bröst.
"Ska vi duscha tillsammans?" Frågade han och jag nickade som svar samtidigt som jag gick mot badrummet, det är tur att jag har ett eget. Justin kom upp bredvid mig och kysste mig mjukt på halsen igen.
-
Vi virvade en varsin handduk runt kropparna och gick ut till mitt rum, jag hoppade  till när jag såg vem som satt på sängen.

Vem sitter på sängen? dundunduuun! Nu är jag snäll och lägger ut ett kapitel iallafall! Har skrivit klart kapitel 19 också, så jag börjar med kapitel 20 nu.
Minst 5 kommentarer för nästa! Because i love your comments!


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Hennas mamma sitter på sängen?!

Eller kanske Taylor?

Eller kanske Selena?

Supeer bra kapitel! :D

<3

2012-06-05 @ 22:55:55
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: ellen

THEY JUST HAVE SEX! ;D MERAA!

2012-06-06 @ 08:50:00
Postat av: Anonym

du menar minst 5 va? ;-) annars skulle de ju bli konstigt ^^



MER! :D

2012-06-06 @ 17:12:28
Postat av: moa

Kanske tay eller selena? :)

Åååååh mer! =D <333333

2012-06-06 @ 17:13:47
Postat av: lina

mer

2012-06-06 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback