CHAPTER 17. - Ew, stupid bitch.

Olivia, the bitch.
Hon mötte min blick och ett äckligt leende spreds på henne läppar.
Jag ryste av det och bröt min blick från henne,
jag kollader ner på min varma choklad istället.
"Nemen, är det inte Stella? Med Selena Gomez?"
Jag kollade upp och såg Olivia stå bredvid mig, jag ryckte till av att hon stog så nära.
"Vad vill du, Olivia?"
Hon ignorerade mig.
"Hej Selena, jag är Stella's bästavän och ditt största fan!"
Jag suckade högt.
"Nej, du är inte min jävla bästavän, du är en stor bitch,
och alla hatar dig.
Du är elak mot alla."
Hon svalde högt och vände sig sedan om för att gå ut ur Starbucks.
"Vem är hon egentligen?" Frågade Sel och kollade mjukt på mig.
"Skolans populäraste tjej." Svarade jag och himlade med ögonen.
Hon nickade som svar och tog en klunk av sin varma choklad.
-
Jag sade hej då till Selena och kramade om henne,
sedan hoppade jag ut ur bilen och stängde efter mig.
Vi hade shoppat hela dagen, hon hade nästan köpt hela affären.
Jag himlade med ögonen åt mina tankar och låste upp dörren.
Sedan öppnade jag och gick in.
Ett stort leende tog plats när jag såg vem som stod där.

Vem står där?
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Var inte dem(Olivia och Stella) kompisar?:)

Jätte bra:D<3

2012-06-17 @ 23:07:29
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: moa

Justin står där? :'D

meeeer ♥

2012-06-18 @ 00:39:14
Postat av: ellen

Justin eller chaz ;)<<3

Meraaaa!!

2012-06-18 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback