CHAPTER 16. - Shopping for prom.

En ring satt på hennes finger.
"Är ni förlovade?!"
"Nej nej! Det är en "promise"ring. Han köpte den på våran 1års dag."
Jag nickade och avundsjukan spreds i min kropp.
Varför?! Jag känner han knappt, sluta Stella.
Hon startade stereon och Boyfriend började spelas.
Jag har verkligen inget emot Justin's låtar eller hans änglalika röst.
Jag tycker han har sjukt mycket talang och sjukt snygg!
Sel startade motorn och vi började åka till köpcentrumet.
-
Vi hoppade ur bilen och Sel låste den.
Sedan gick vi in i köpcentrumet, hon drog med mig till en dyr affär.
Shit alltså.
Jag såg en skit snygg lila klänning, jag gick fram till den och kollade på pris.
7431$
Jag suckade och Selena kom fram till mig.
"Vad är det?" Frågade hon mjukt.
"Klänningen är för dyr.."
Hon tog tag i klänningen och gick mot kassan.
"Sel? Vad gör du?"
"Jag betalar den."
"Det behö-"
Hon avbröt mig.
"Men jag vill!"
Jag suckade och gick med på det.
Hon log stort och betalade.
-
Vi satte oss ner på Starbucks, såklart. Mitt favoritställe.
Jag absolut älskar Starbucks, det är så goda drycker.
Jag tog en klunk av min varma choklad och kollade runt.
När jag såg personen började jag må illa.

Vem är personen?
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: moa

hm, jag vet inte :o

MER :D♥

2012-06-17 @ 00:12:50
Postat av: Storiestoyou

Super!:D<3

2012-06-17 @ 01:02:35
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

Mmeeeer

2012-06-17 @ 08:50:12
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-17 @ 11:49:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: ellen

Meeeraaaaaaa, noooow guuuurl!

2012-06-17 @ 12:45:52
URL: http://biebzfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback