CHAPTER 16.- Im okay.

Jag vaknade av flera kyssar mot kinden, jag öppnade sakta ögonen och kollade på en glad Justin.
Jag gäspade högt och smekte hans kind innan jag tryckte mina läppar mot hans i en passionerad kyss som han besvarade lika passionerat. Vi blev avbrytna av en smäll i golvet där nere, vi båda hoppade till och gick upp ur sängen, Justin sprang ner till köket där smällen hördes ifrån.
Han hörde hur han suckade lättat ut och han kom tillbaka.
"Mamma tappade bara en tallrik i golvet."
"Okej." Vi gick upp på hans rum igen och jag sjönk ner i hans säng, jag drog upp min mobil ur fickan, 41 samtal och 28 sms från mamma. Jag skickade ett sms till henne.
"Ta det lugnt, jag är hos Justin! Har Clark åkt?"
Inom kort började mobilen ringa igen, hon har nog haft telefonen bredvid sig.
"Rachel här."
"ÅH HERREGUD! Jag har försökt nå dig hela dagen och natten, kunde du inte höra av dig?!" Hon snyftade till, vilket betydde att hon hade gråtit.
"Förlåt mamma.."
"Åh vad skönt det är att höra din röst, du skrämde livet ur mig! Jag trodde något hade hänt dig."
"Jag är okej, men frågan är, är Clark där?"
"Nej inte nu, jag vet inte vart han tog vägen han stack bara ut genom dörren efter att du stack."
"Okej, men jag ska tillbringa tiden med Justin nu, pågrund av att jag snart åker till England."
"Jag förstår, vi ses senare. Jag älskar dig."
"Jag älskar dig med."
Vi la på och jag kollade på Justin som låg ner och spelade Temple Run.
"Justin! Kan vi hälsa på din mamma? Jag har inte gjort det än." Han var helt koncentrerad på spelet. Jag suckade högt men fick en ideé för att få honom att koncentrera sig på mig. Jag började smeka han under tröjan vid magen och han rös till. Han stängde av spelet och kollade intensivt på mig. Han drog ner mig på rygg och pressade sina läppar mot mina och kyssen gick direkt över till hångel. Jag flinade stort och puttade bort honom.
"Kom nu." Han såg helt förvirrad ut och gjorde som jag sa, han gick upp ur sängen och följde med mig ner till köket där han mamma stod, han la en arm runt min midja.
"Mamma?" Hon hoppade till och tog sig för hjärtat.
"Oh my gosh! Justin."
Han flinade
och Patties blick föll mot mig och hon log smått.
"Mamma, detta är min flickvän Rachel."

Hur kommer Pattie reagera? dundunduun!
KOMMENTERA BECAUSE I LOVE IT.



Kommentarer
Postat av: storiestoyou

Superbra!:D<3

2012-06-04 @ 18:12:33
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon måste bli glad! JÄTTE GLAD!! :D

Meeeeer ♥

2012-06-04 @ 19:17:54
Postat av: Ewweh

Tycker om din novell jätte mycket bara de att de har gått lite för fort :3 Men skit i de och fortsätt skriv girrl för du är grym! :D

2012-06-04 @ 19:43:44
URL: http://justbiebzz.blogg.se/
Postat av: ellen

Hon kommer reagera bra! :DDDD MEEER!!

2012-06-04 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback