CHAPTER 15. - SELENA GOMEZ.

Jag gäspade högt och satte mig upp, Söndag.. blä.
Men snart är det lov, om 5 dagar, då vi har skolavslutning på Fredagen,
och balen på Lördagen.
Balen, klänning! Jag måste hitta en klänning.
Jag drog upp min mobil och kollade klockan, 12:53.
Oj shit, jag måste ha sovit länge.
Jag såg att jag hade ett missat samtal.
Från okänd?
Jag slog in Selenas nummer, jag hade fått det innan jag gick hem.
Inom kort svarade hon.
"Selena här!"
"Hej Sel, det är Stel."
Hon började skratta vilket jag också gjorde.
"Sel, Stel, aw!" Skrattade jag fram.
"Haha, hej Stel. Vad hade du på hjärtat?"
"Skulle du vilja shoppa balklänning med mig?"
"Yeah sure, varför inte?!"
"Bra, kan du hämta upp mig?"
"Javisst! Jag kommer snart."
"Bra, hejdå!"
"Hejdå!"
Vi la på och jag gick upp ur sängen, drog på mig ett par tunna tights,
och en rosa tunika.
Jag drog ur flätan och mitt hår var jätte lockigt.
Jag sminkade mig lätt,
sedan granskade jag min outfit i spegeln, jag pyntade det snabbt med smycken.
Jag gjorde tummen upp och gick sedan ner för trappan.
Jag gick in till köket och tog fram bröd och ost,
sedan bredde jag på smör och la på osten.
När jag var klar satte jag mig ner och åt på smörgåsen.
Det plingade på dörren, så jag gick och öppnade.
Jag möttes av ett stort leende.
"Hej Stel!"
"Hej Sel!"
Vi började skratta igen och kramades.
"Ska vi åka?"
"Yes!"
Jag drog på mig skorna och tog min väska.
Sedan gick vi ut till hennes Range Rover.
"Är det din bil?!"
"Nej, det är Justins jag lånar bara."
Jag nickade som svar och en klump spreds i min mage,
varför vet jag inte.
Vi hoppade in den.
Jag kollade ner på ratten där Sel hade sina fingrar,
en större klump spreds i magen.

Vad ser hon? dundundun!
KOMMENTERA FÖR MERA!


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super!:D<3



Hon ser en ring?!

2012-06-15 @ 16:57:06
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

Meeeeer

2012-06-15 @ 22:47:11
Postat av: moa

en spindel :o hahah nej ja vet inte, en ring?! :OoOo

MEEEEEER ♥

2012-06-16 @ 08:53:31
Postat av: ellen

En ring ;ooo<3

2012-06-16 @ 15:04:11
URL: http://biebzfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback