CHAPTER 14.- I miss you already.

Vi släppte av Rachel hemma hos henne, jag kysste henne och hon sa att jag skulle ringa när jag slutade och det gick jag såklart med på, jag absolut älskar när jag hör Rachels röst, och jag hoppas verkligen att vi kommer hålla ihop länge. Kenny avbröt mina tankar.
"Justin! Vi är frame." Jag nickade och vi hoppade ur bilen och gick in i studion, jag gjorde en handshake med Usher och Scooter. Mamma kramade jag om lätt. Vi började med Die In Your Arms.
"Say you love me, as much as i love you. yeah,
Would you hurt me baby?
Would you do this to me? yeah.
Would you lie to me baby?
Cause the truth hurt so much more,
Would you do the things that drive me crazy?
Leave my heart still at the door.."
Jag hade jobbat och spelat in låtar hela dagen, och nu slutade jag. Usher gav mig en flaska vatten och jag tog emot den och sjönk ner i soffan och tog flera klunkar av den.
Jag reste mig upp och gick med mamma och Kenny till bilen och hoppade in i den och han körde hem oss.
-
Dagen hade gått ganska fort och jag hade faktiskt kul att shoppa med Rachel.
Jag la mig ner under täcket och drog upp mobilen.
"Rachel." Svarade hon i telefonen.
"Hej sötnos, det är Bieber."
"Hej hottie, vad gör du?"
"Ska snart sova.
"Bra, var utvilad imorgon, för att du, Taylor och jag ska ha filmkväll!"
"Haha, jag lovar."
Vi pratade i cirka 1 timme och sedan sa vi hejdå och la på.
Jag la ner mobilen på nattduksbordet och lät sömnen ta över.
-
Jag möttes av ett par rödsprängda ögon som kollade på mig, jag kollade på klockan 04:21.
"Rachel?"

Vad har hänt? ;o Kort kapitel menmen!
OM NI KOMMENTERAR BRA SÅ FÅR NI MER KAPITEL IKVÄLL.



Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Åh super braa! <3

2012-06-03 @ 21:47:26
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEER!

2012-06-03 @ 22:29:07
Postat av: moa

OMFB! nu vart det ju spännande ju!

Du måste skriva mer, IKVÄLL! Det är en order, okej?

2012-06-03 @ 22:30:01
Postat av: kristia

om du inte skriver mer ikväll så lovar jag att hemsöka dej........ ta det som ett dödshot! ;-)



Näärååå, men jag hoppas verkligen att någon mer kommenterar så det blir mer innan jag ska sova! Eller ja, om du inte skriver så kommer jag inte kunna sova..



MER! <33333

2012-06-03 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback