CHAPTER 14. - Demi Lovato's Concert.

Jag var helt peppad!
Om bara 32 minuter skulle vi se henne, vi stod nere i lokalen längst framför scenen.
Jag och Joanna kunde knappt stå stilla.
Hon log stort mot mig och jag log stort tillbaka.
Det var helt proppat med folk överallt.
Till slut kom Demi ut på scenen och alla blev galna.
Till och med jag.
"DEMI!!" Skrek både jag och Joanna.
"HUR HAR NI DET IKVÄLL?!"
"BRA!!" Skrek alla som svar.
"Vilken låt ska vi sjunga nu?!"
"SKYSCRAPER, WHO'S THAT BOY! UNBROKEN!" Dem skrek olika låtar.
"Ska vi ta Who's That Boy hörni?!"
"JA!!"
Intro började spelas och hon började sjunga.
-
"Don't know who you are,
But you look like a star,
And everybody here be thinkin'
Who's that boy,
Wanna take you home.
And Getcha All Alone,
And everybody thinkin'
Whos that boy."
-
Konserten var slut, olyckligt vis.
Jag suckade och alla gick ut ur lokalen.
När jag kom ut så ångrade jag mig att jag inte hade köpt biljetter tidigare,
så hade jag kanske fått backstages pass.
Vi hoppade in i Joannas bil och hon körde hem mig.
-
Jag tackade och stängde bildörren.¨
Jag gick till dörren och låste upp sedan gick jag in och drog av mig skorna.
Efter det gick jag in i köket, där mamma satt på stolen.
Hon hade sin peruk på sig, och hennes rullator stod på sidan av henne.
"Hej hjärtat, hade du kul?"
"Ja, jättekul!"
Jag log stort och gick fram till henne, jag kramade om henne och sa godnatt.
Klockan var ganska mycket, så..
Jag gick upp till mitt rum och slängde mig trött på sängen,
jag kunde inte sova med kläderna på så jag drog av mig dem,
och bestämmde mig för att sova med underkläder bara.
Jag gick in på toan och borstade tänderna,
jag gjorde en fläta av mitt hår och gick sedan och la mig ner i sängen.
Inom kort föll jag ner i en djupt sömn.

Yeah ett kapitel! yey.
Vad tycker ni?
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: ellen

Meraaa nooooooow½!!

2012-06-14 @ 14:02:45
Postat av: moa

meeeeeeeeeer taaack!

2012-06-14 @ 17:09:03
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D<3

2012-06-14 @ 18:47:42
URL: http://storiestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback