CHAPTER 13. - Truth Or Dare.

"En stund, jag måste åka hem snart, jag ska på Demi's konsert imorgon."
Killarna gjorde tummen upp.
"She has big boobs." Sa Chaz och vickade på ögonbrynen.
Jag slog till honom och himlade med ögonen.
"Don't worry Stella, det har du med."
"Chaz var bara tyst." Sa jag och slog till honom på armen, inte hårt.
"Okok."
Han snurrade flaskan och den hamnade på Selena.
"Selena, Sanning eller Konka?"
"Sanning."
"Hur snygg är Justin på en skala 1-100?"
"100 såklart!"
Justin log stort och kysste henne mjukt på kinden och hon fnittrade till.
Sel snurrade flaskan och den kom på mig.
"Stella, sanning eller konka?"
"Konka."
Hon log stort.
"Kyss Chaz!"
Han blev ganska förvånad, och samma med mig.
Jag mötte hans blick och log smått, samma gjorde han.
Vi lutade oss närmare varandra och
han satte två fingrar under min haka och våra läppar möttes i en kyss.
Tumblr_lzsizyy1ja1rq4lc6o1_500_large
Små fjärilar spreds i min mage.
Hans läppar var mjuka och masserade min lätt.
De harklade sig och vi avslutade kyssen.
Selena 'aww':ade, Justin såg mer.. avundsjuk ut?
Spelet fortsatte och Justin såg fortfarande lite sur ut.

Är Justin avundsjuk?! dundun.
hoho.
Någon ville ha ett till kapitel nu, så sure!
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: lina

ett till innan jag ska sova! snälla ♥

2012-06-13 @ 23:59:21
Postat av: wiiie, meeeee

jag tycker att justin ska göra slut med selena och säga till henne att han gillar en annan och sen berättar han för chaz att han gillar stella och så blir chaz lite arg och så, men sen berättar han(justin) det för stella och så börjar dom umgås jätte mycket osv...

MER! ♥

2012-06-14 @ 00:12:26
Postat av: ellen

Justin is in love.. ;) MERAAA!

2012-06-14 @ 06:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback