Chapter 13.- Selena Gomez

Selena stod och pratade med Justin, egentligen ville jag inte men jag gick fram till dem och log smått mot Justin.
"Vad gör Rachel här?" Frågade Selena och kollade på mig med en förvirrad blick.
"Jag och Justin shoppar."
Hon såg ut som ett frågetecken.
"Är ni tillsammans?" Frågade hon och jag nickade.
Hennes förvirrade blick blev till en mer ledsen.
"Så vad gör du här Sel?" Frågade jag kallt.
"Shoppar.."
"Själv?"
"Ja, men du verkar ju ha kul tid med min ex pojkvän, dra åt helvete." Jag ryggade smått tillbaka av hennes ord.
"Wow Sel, jag är iallafall inte lika patetisk som du, du lämnade mig. Men jag har fortfarande kontakten med Tay och vi ska kolla på film imorgon. Vem har du, din mamma? Du måste växa upp och se verkligheten, om du inte hade lämnat mig så hade du haft en bästavän! Det är du som ska dra åt helvete." Hon vände sig om och gick iväg.
"Du kanske var liite hård mot henne."
"Skojar du Justin? Hon bad mig att dra åt helvete." Med dem orden vände jag mig om och började gå mot Starbucks.
"Rachel, vänta!" Ropade han efter mig. Jag gick in i Starbucks och beställde en latte. Inom kort fick jag den. Jag betalade och gick ut ur Starbucks, Justin mötte mig där.
"Förlåt Rachel, du kanske inte var hård mot henne."
"Precis!"
Kenny kom upp till oss.
"Sorry men Scooter ringde, Justin du måste till studion."
Justin suckade och mötte min blick, jag nickade och drack ur min latte. När jag drack upp den slängde jag den i sopkorgen och vi gick ut till bilen. Vi hoppade in i bilen och jag och Justin satt där bak. Jag lutade mitt huvud mot hans axel och han la armen om mig och kysste mig mjukt på hjässan. Det är skönt att bara njuta av hans sällskap, jag kommer åka om 3 dagar och Justin kommer vara i studion ganska mycket.. jag undrar hur det kommer bli när jag åker till England.

Yeah, ett kort kapitel! Men det betyder mera kapitel! :)
KOMMENTERA NU! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer :D

2012-06-03 @ 17:18:09
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D <3

2012-06-03 @ 18:02:01
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Tina.

asbra, men hur lång kommer novellen vara?

kram.

2012-06-03 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback