CHAPTER 12.- Shopping with Justin & Kenny.

Justin parkerade och stängde av motorn, vi hoppade ur bilen och han låste. Fansen och papzen samlades runt oss. Tur att vi hade med oss Kenny, annars skulle vi vara mosade vi detta laget. Vi skulle verkligen vilja skriva autografer, men pågrund av alla papz runt oss så gick det inte så bra. Jag tycker verkligen synd om fansen.
Vi skyndade oss mot gången där flera vakter hjälpte oss, som dem gjorde när jag och Taytay shoppade. Oh nej! Jag har varit så upptagen med Justin så jag har glömt henne, hur kunde jag vara så dum?! Åh, nu förstår jag Selena. Han är het och därför blir man bara distraherad av honom.
Vi gick in i köpcentrumet och satte mig på en bänk, jag sade till dem att jag bara skulle ringa Taylor en snabbis.
Signalerna gick fram och hon svarade inom kort.
"Hej Taytay!"
"Rachel? Hej!"
"Förlåt för att jag inte har ringt!"
"Yeah.. såg att du hade varit mycket med Justin."
"Jag vet, förlåt!"
"Jag trodde faktiskt inte du skulle göra samma sak mot mig som Sel gjorde mot dig."
"Men jag dissade honom nu för att prata med dig."
"Säkert?"
"Japp, och jag har nyheter!"
"Vad för nyheter?"
"Mamma hade pratat med några och sagt att jag skulle vara med en film, vilken vet jag inte dock."
"Vad kul! Grattis, ska vi ses imorgon?"
"Ja, du och Justin kan vara med mig imorgon och ha en filmkväll?"
"Låter bra det!"
"Vad bra, då ses vi imorgon. I love you."
"Det gör vi, i love you too!"
Vi la på och jag sökte med min blick efter Justin. Där, hittade jag han. Jag gick fram till honom och Kenny.
"Hej på dig."
"Hej på er."
"Vart ska vi gå av alla affärer?" Frågade jag.
Justin fick ett finurligt leende på läpparna och tog tag i min arm och vi gick in i Victoria Secret. Jag började skratta och kollade runt. Jag gick och kollade på en mjukisdress.
"Du borde köpa dem här." Viskade Justin i mitt öra och jag hörde Kenny skratta. Jag vände mig om och kolla på stringtrosorna.
"Det är ju bara tyg typ!"
Han började skratta.
"Sexigt ju!"
Jag började också skratta och skakade på huvudet.
"Yeah right Bieber, om någon ska använda den här så kommer det vara du om du köper den."
Jag hörde Kenny skratta och samma gjorde Justin. Jag flinade smått och vände mig om igen och kollade på en ljuslila mjukisdress. Jag tog den och vände mig om, Justin hade gått och skrivit autografer. Jag gick fram till kassan och betalade henne. Jag fick en ideé.
"Har du några glasögon jag kan få låna i några sekunder?" Frågade jag hon i kassan. Hon nickade förvirrat.
"Kolla nu, ok? Du kommer skratta! Jag lovar." Jag började skratta smått själv. Jag drog på mig glasögonen och mjukisdressen över mina andra kläder.
"Skulle du känna igen mig om du inte visste att det var jag?"
"Haha, nej!" Svarade hon i kassan, hon var ganska ung.
"Ok, kolla nu!" Jag sprang fram och hoppade på Justins rygg.
"Oh my bieber!" Skrek jag med tillgjord röst, Justin stelnade till och fick panik nästan, för att han trodde det var ett fan. Kenny drog bort mig och jag började as garva.
"Ok, vänta!" Skrek och skrattade samtidigt som jag drog av mig glasögonen, när Kenny såg att det var jag började han skratta han med. Alla fans med. Justin vände sig hastigt om och kollade på mig som nästan kvävdes av skratt.
"Du kommer få payback Rachel!"
Jag låtsades bli rädd vilket fick mig och dem andra att skratta dem med. Jag gick tillbaka till kassan och gav tillbaka glasögonen.
"Hahaha! Det var super kul!" Utbrast hon samtidigt som hon skrattade. Jag drog av min mjukisdress och la den i påsen igen. När jag kollade mot Justin håll såg jag någon jag helst inte ville se.

Vem ser hon?
Förlåt för väntan!
KOMMENTERA.



Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Haha! Super bra!:D

2012-06-03 @ 00:26:39
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! MER :D

Selena kanske? ...

2012-06-03 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback