Chapter 11.- What?!

Sa hon nyss att jag kommer vara med i en film?! Jag flög upp ur sängen och gick fram till mamma och kramde henne.
"Spelar jag in den här i La?"
"Nej.. i England."
Jag nickade smått och en klump bildades i halsen. Jag och Justin hade nyss blivit tillsammans och jag åker till England.
"När åker jag?"
"Om 3 dagar."
Jag nickade igen som svar. Hon lämnade rummet och jag vände mig om mot Justin som kollade ner på sina fingrar.
Jag satte mig ner bredvid honom.
"Justin, det kommer ordna sig, vi spenderar dem här dagarna med varandra. Okej?"
Han nickade som svar och svalde högt. Jag tog hans hand och kramade om den. Jag kysste honom mjukt på kinden och då log han smått.
"Vad ska vi göra idag då?" Frågade jag mjukt.
"Vet inte.."
"Jag vet! Jag ska bara byta om."
Jag kysste han mjukt innan jag reste mig upp och gick in i min wic. Jag bytte om till ett par tighta jeans och ett ljuslila pösigt linne. Sedan gick jag ut till badrummet och borstade tänderna, sminkade mig lätt, jag drog borsten igenom håret och gjorde en inbakadfläta i luggen. Jag gick ut till Justin där han satt med mobil upptryckt i ansiktet och han verkade inte märka mig, jag suckade lågt och gick fram till honom och tog mobilen.
"Hey! Ge tillbaka!"
"Nej, du får den senare!"
Han suckade men gav med sig. Han lutade sig mot mina läppar och när dom snuddades så tog han tag i sin mobil och kollade på den igen. Jag suckade djupt och började gå ut ur rummet, jag kände ett par armar runt min midja och ett par läppar pressade mot min hals, jag fnittrade till och vi gick ner till hallen.
"Mamma vi går ut!"
"Okej, have fun!"
Jag drog på mig skorna och samma gjorde Justin. Vi gick ut till bilen och hoppade in i den, han startade motorn.
"Vart ska vi?"
"Shoppa!" Utbrast jag glatt.
"Men då måste jag hämta upp Kenny."
"Kenny?"
"Min säkerhetsvakt." Jag nickade. Han drog upp sin mobil och ringde snabbt till Kenny, som svarade inom kort. Dem la på och vi skulle hämta upp honom.
-
Vi stod utanför Justin's hus där Kenny tydligen hade varit med Pattie, hans mamma. Som jag inte har träffat, men Justin har pratat mycket om henne, hon verkar verkligen snäll och stark kvinna, på insidan.
Kenny kom ut och han hoppade in i baksätet.
Justin och Kenny gjorde någon handshake. När dem hade gjort den sträckte han fram handen mot mig.
"Du måste vara Rachel."
"Hur vet du det?"
"Justin.." Mer behövde han inte säga, för att jag förstod. En liten rödnyans spreds på hans kinder. Jag skrattade till och vi började åka mot köpcentrumet. Yey, here we come!

Dem är påväg till köpcentrumet, hihi, kort men jag ville ge er det innan jag gick och la mig. Jag är sjukt trött pågrund av att jag gick upp tidigt idag. Men ja.
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super braaa:D<3

2012-06-02 @ 12:26:11
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar; Gärna, kommentera på min blogg när du har länkat :)

2012-06-02 @ 15:17:10
URL: http://swaggiestorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback