CHAPTER 11. - PURPLE.

Signalerna gick fram.
Till slut svarade någon.
"Mr. Somers här."
"Hej Mr.Somers jag söker Chaz?"
"Ja visst, vänta en sekund."
Inom kort svarade Chaz.
"The swagmaster Chaz is here."
"Tönt Chaz! Jag behöver prata med dig."
"Vad gäller detta?" Sa han med tillgjord röst, vilket fick mig att skratta.
"Chaz, jag.."
Jag kunde inte, jag lovade mig själv att inte ge upp mot Olivia,
men detta handlade om mamma.
Jag suckade.
Hur ska jag göra?
"Du.. vad?"
"Jag skulle bara påminna dig att lila är våran färg!"
Han skrattade till.
"Det går inte, Justin och Selena ska ha lila."
"Ska dem gå?"
"Nej, det är ett par statyer som liknar dem."
"Seriöst Chaz!"
"Ja dem kommer."
"Men vi ska ha lila, han kan trycka upp sin lila färg i arslet för att lila är våran färg!"
Han började skratta.
"Så Ms.Hudson. Är du ledig ikväll?"
"Nej, jag ska sova."
"Ska du inte allst."
"Nej jag vet. Vad gällde din fråga?"
"Haha, vill du kolla på film med mig, Ryan, Justin och en till."
"Yeah, why not? Jag kommer om 10 minuter! Bye."
"WAIT! Vet du vart jag bor?"
"Oj, nej."
"________"
"Okej, bye!"
Jag la på utan att han hann säga hej då.
Hur skulle jag komma dit? Taxi? Gå?
Nej, jag frågar Marita, mammas bästa kompis om hon kan skjutsa.
Hon brukade alltid ställa upp för mig.
Jag ringde upp henne och frågade.
"Javisst, jag kommer om 1-2 minuter."
"Tack! Bye."
Jag la på och tog min väska, mobil.
Sedan drog jag på mig skorna.
När jag var klar sa jag ett hej då till mamma och gick sedan ut för att vänta.
Inom 2 minuter kom hon.
Jag hoppade in i bilen.
"Hej Marita."
"Hej Stel! Hur mår du?"
"Great, hur mår du?"
"Jättebra. Vart bor dem?"
"________"
"Okej, då vet jag."
Hon började köra dit.
-
Jag tackade Marita för skjutsen och stängde bildörren.
Jag gick upp till Chaz enorma hus, wow alltså, jag knackade.
Inom kort öppnade Chaz och log stort mot mig.
Han kramade om mig och släppte sedan in mig.
Jag drog av mig skorna och gick med honom in i vardagsrummet.
Där satt Ryan, Justin och..

Vem sitter där?! ;o
Långt kapitel!
KOMMENTERA FÖR MERA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeer! :o ♥

2012-06-13 @ 18:36:01
Postat av: Storiestoyou

Suuper!:D<3

2012-06-13 @ 19:26:16
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag satt där o hånglade med Justin :)

Mera!

2012-06-13 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback