CHAPTER 10. - I KNOW YOUR SECRET.

"Olivia, vafan gör du här?"
"Jag vet din hemlighet."
"Vilken jävla hemlighet?"
"Att din mamma har cancer."
Det kändes som om hela mitt liv vändes upp och ner.
"Va? Hur?" Viskade jag fram.
"Det spelar ingen roll, men jag såg dig med Chaz, Ryan och Justin.
Så om du går på balen med någon av dem, så kommer jag berätta för heela skolan."
Jag svalde högt.
Jag kan inte låta henne berätta för hela skolan om.. mamma.
Jag skämms, skämms för att jag inte har en normal mamma,
en mamma som kommer leva livet ut,
en mamma som kommer finnas där för sin dotter.
En mamma som kommer få träffa sitt barnbarn.
Jag har ingen sån mamma.
Jag nickade till henne.
"Bra, och du säger inte ett ord om detta, ok?"
"Okej."
Hon vände sig om och gick till sin bil.
Jag stängde dörren och sjönk ner på golvet framför dörren.
Jag hatar detta.

Åh, stackars Stella!
Olivia is still a bitch.
KOMMENTERA FÖR MERA!


Kommentarer
Postat av: moa

hatar såna bitchar! men dom finns ju överallt :o

MER ♥

2012-06-12 @ 23:23:56
Postat av: Storiestoyou

Jätte bra kapitel!<3

2012-06-13 @ 01:14:20
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: ellen

Buhu, BIATCH!

Meraaa!!

2012-06-13 @ 06:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback