CHAPTER 1. - School.

Jag tog en tugga av mitt äpple och väntade på bussen.
Inom några minuter kom den.
Jag gick på och satte mig längst back.
Jag tog en tugga av mitt äpple och väntade på bussen.
Inom några minuter kom den.
Jag gick på och satte mig längst back, som jag brukar och kollade ut genom fönstret.
Bussen stannade och några sekunder efter hörde jag en harkling.
Jag vände min blick och möttes av Joanna's glada ansikte.
Hon satte sig ner bredvid mig och kramade mig.
Hon är den bästa vännen man någonsin kan,
hon är den ända som vet att mamma har cancer,
och hon har stöttat mig igenom detta.
Om inte jag hade henne så skulle jag säkert inte ens leva längre.
Jag vaknade upp ur mina tankar.
"Stella?! Lyssnar du?"
"Uhm, va?"
"Ms.Green sa att vi skulle fixa för balen, jag vet inte varför.. men hon sa det."
"Okej."
-
Vi gick ut ur bussen och gick mot skolan i armkrok.
Vi skildes åt för att gå till våra skåp, dem låg inte direkt så nära.
Jag gick till mitt skåp och låste upp det.
Jag slängde en blick mot schemat, Historia.
Great..
Jag suckade och la in väskan och allt annat i skåpet,
sedan tog jag böckerna, för att gå till lektionen.
Döda mig..

Första kapitlet.
Är novellen bra hitills? Justin har inte kommit in i bilden än.
Men aa, han kommer senare.
Ganska kort, men jag ville ge er det så fort som möjligt.
KOMMENTERA.


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Jätte bra!:)))))<3

2012-06-10 @ 22:19:17
URL: http://storiestoyou.blogg.se/
Postat av: moa

jätte bra! Kommer justin komma med typ på en gång eller kommer han med senare? :)

2012-06-10 @ 22:23:09
Postat av: Anonym

mer :D

2012-06-11 @ 06:52:00
Postat av: ellen

More guuuuurl!

2012-06-11 @ 07:01:01
URL: http://trustoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback