CHAPTER 27.- BAD THINGS HAPPENING.

 

Filmen drogs mot sitt slut och jag gäspade högt.
Jag mötte Justin’s blick och han log stort mot mig, innan jag hann reagera pressade han sina läppar mot mina i en perfekt kyss. Jag besvarade den och jag log under kyssen vilket förstörde den en aning. Han avslutade kyssen och reste sig upp, han sträckte ut hans hand och jag greppade tag om den. Han flätade samman våra fingrar och sedan gick vi ut ur biosalongen och in till entrén, där möttes jag av någon jag inte ville se.

Olivia, hon är typ överallt där jag är! Jag suckade och kollade ner på mina fötter, såklart så märkte Justin att något var fel.

”Vad är det?” Frågade han mjukt och jag skakade på huvudet.

”Inget, det är bra.”

”Jag ser att något är fel.” Sa han sedan och kollade menandes på mig. Jag suckade och nickade mot Olivia, han kände ju till henne efter balen, liksom hon skämde ut mig framför alla i skolan. Men äntligen är det lov och jag slipper den bitchen, trodde jag i alla fall, men ack så fel jag hade.

Han’s uttryck ändrades och han såg väldigt arg ut. Han gick fram till henne och någon petade mig på axeln, jag vände mig om och möttes av en av Olivia’s polare.

Tumblr_m7u41eqmle1rc95g4o2_500_large

”Så du kunde inte ta hand om Olivia själv? Du behövde din kära pojkväns hjälp?” Fnös hon fram, jag himlade med ögonen.

”Jag har i alla fall någon som bryr sig om mig, ni är bara Olivia’s marionettdockor. Skaffa ett eget liv, snälla.”

Hon skrattade humorlöst ut och skakade på huvudet.

”Du är bara avundsjuk på att vi är snyggare och populärare än dig och det tror jag din pojkvän också tycker.” Sa hon och vände mig om, jag fick se en syn som jag inte ville se, Olivia och Justin kysstes, man kunde nästan höra hur mitt hjärta krossades i mer än hundra bitar. Han puttade bort henne och vände sig om mot mig, ledsamhet speglades i hans ögon. Jag vände mig om mot utgången och sprang ut, jag sprang och sprang, men jag hörde Justin’s rop efter mig. Han var inte så långt bakom mig men ändå rätt så långt. Innan jag hann reagera såg jag en bil komma med fullfart mot mig.

”STELLA!” Hörde jag Justin’s röst ropa på mig, men det var försent, jag kände en smärta i kroppen och sedan blev det svart, det ända jag hörde var Justin’s röst som skrek och skakade på min kropp. 


Förlåt för att jag inte har skrivit på jättelänge. :(

Ni kommer nog få ett till kapitel idag, som ett förlåt, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Har saknat dina kapitel sjuuuuuukt mycket!
Kapitlet var AS BRA!:D
Som alla andra kapitel är också:D
Hihi <3

Svar: Vad söt du är, det betyder jättemycket! :)Thank you. <3
IIWYB Biebs

2012-07-30 @ 00:01:50
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa, snälla mer!

2012-07-30 @ 00:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback