CHAPTER 26.- THE DATE.

Jag granskade mig en sista gång i spegeln, en snygg vanlig sommarklänning med ett brunt flätat bälte,

ett par klackar och min vita väska. Som jag älskade!

Jag hade sminkat mig lätt och mitt hår låg på min ena axel, jag hade inte direkt gjort något med det.

Jag satte mig ner på köksstolen och kollade ut igenom fönstret och bara.. väntade.

Inom kort kom en svart Range Rover, Justin var här.

Han tutade och jag gick till hallen, jag greppade tag om handtaget och öppnade dörren,

jag stängde den kort efter och gick till bilen där Justin satt.

Jag hoppade in och satte mig, Justin kysste mig mjukt på kinden vilket fick mig att rodna.

Han skrattade till och log mot mig.

Tumblr_m6agvkbdsm1r33mkoo1_500_large

”Du är söt när du rodnar.”

Jag himlade med ögonen och ett leende spreds sig på mina läppar.

”Jaså det tycker du, så du tycker inte att jag är söt när jag inte rodnar?”

”Jag har knappt sätt dig utan att du rodnar.” Svarade han retsamt.

Jag slog till honom på armen och himlade med ögonen igen.

Han startade motorn och började köra mot bion.

Here we come..

-

Justin parkerade bilen och stängde av motorn, vi hoppade ut ur bilen och vi gick in i bio entrén.

”Vilken film ska vi se?” Frågade Justin och kollade ner på mig.

Jag ryckte på axlarna och kollade på alla filmer.

”Hungerspelen?” Frågade jag efter ett tag.

”Jag har redan sett den.”

”Ja, men inte jag och jag vill se den.”

Han suckade och nickade sedan.

”Okej okej.”

Jag skrattade lyckligt till vilket fick han att himla med ögonen.

Han betalade även fast jag sa att jag kunde betala själv, men tror ni det hjälpte? Nej.

Han tog två läsk och en stor popcorn.

Vi gick in i biosalongen och satte oss. 

Filmen började och jag satt helt koncentrerad och kollade.


Dem är på dejt people! 

Åker hem idag (klockan är över tolv.)

Så ja, det kanske kommer ett kapitel imorgon, vi får se! :)


Kommentarer
Postat av: Storiestoyou

Super braaaaaa:D
Mer?:)

Kram<3

2012-07-13 @ 00:46:13
URL: http://www.Storiestoyou.blogg.se
Postat av: Anonym

mer!!!!

2012-07-13 @ 02:34:14
Postat av: Anonym

när kommer det mer? ..

Svar: Det kommer, jag lovar! xx
IIWYB Biebs

2012-07-19 @ 13:18:37
Postat av: Anonym

nu har vi ju väntat i evigheter på mer, typ ;)
Kommer det komma mer, och när i så fall?.. :D

Svar: Jag vet och jag ber så så mycket om ursäkt, ni kommer få kapitel sen. Jag ska åka till Skövde på Torsdag, men förhoppningsvis tar jag med mig datorn och så skriver jag där. Men lämna inte bloggen bara! xx
IIWYB Biebs

2012-07-21 @ 15:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback