CHAPTER 25. - WHERE IS HE?

 

Jag sprang och sprang.

Vart kan han vara?!

Jag drog upp min klänning som hade åkt ner och sprang snabbare.

Men jag såg han inte, det är hopplöst. Jag vet inte ens vart han bor..

Jag sprang till en bänk och satte mig för att hämta andningen.

Man kunde se stranden härifrån, men min blick föll mot en person som satt där.

Jag försökte kolla närmre, då såg jag det.

Det var Justin.

Jag reste mig upp fort och drog upp klänningen lite, sedan sprang jag ner fort till Justin.

Han vände sig hastigt om och mötte min blick, jag snubblade till i sanden och ramlade i hans famn.

”Stella? Vad gör du här?”

”Jag gjorde fel, jag tog inte rätt beslut..”

”Vad menar du?”

”Jag gillar dig Justin, jätte mycket och man lever bara en gång.. kan vi börja med att ta det lugnt?”

Han nickade och ett stort leende spreds på hans underbara läppar.

”Jag gillar dig med, Stella.”

Med dem orden sagda tryckte han sina läppar mot mina i en passionerad kyss.

-

Vi satt och pratade på stranden, allt var perfekt.

Jag vill inte gå för fort med Justin, men vi får se hur det går.

Han reste sig upp och räckte sin hand mot mig, jag tog tag i den och han hjälpte mig upp.

Jag tog skorna i handen och vi gick längst strandkanten och havet.

Allt var så vackert, det ljusblåa vattnet, havets vågor, den otroliga doften och Justin.

Han tog min hand och flätade samman våra fingrar,

Tumblr_llzlu7sll71qdtbx8o1_500_large

 

jag kollade ner på våra flätande fingrarna och log stort.

Han kysste mig mjukt på kinden, vilket fick mig att fnittra till.

”Jag älskar att bo i Stratford, även om det är en liten stad så älskar jag det.”

Han nickade instämmande.

”Jag håller med.”

-

”Ska vi ses imorgon?” Frågade Justin när vi stod utanför min dörr, han var så söt så han följde med mig igen.

”Gärna, klockan 12? På bio?”

”Det låter bra, vi ses imorgon, Justin.”

Han kysste mig mjukt på kinden och kramade om mig.

Jag besvarade kramen och drog in hans doft.

Vi lutade oss tillbaka och sade ett ”godnatt”

Jag öppnade dörren och gick in, jag sparkade av mig skorna och sprang upp till mitt rum.

Jag gick in till mitt badrum och borstade tänderna, sedan gick jag in i min WIC och drog på mig ett par turkosa hotpants och ett linne.

När det var klart gick jag och la mig i sängen, inom kort somnade jag i en djup sömn.


Hon hittade honom och aw, gulligt!

Dem går på bio imorgon! Hur kommer det gå? Haha!

Jag vill ha mycket kommentarer för mera, jag lägger ner tid för att skriva, det tar minst 30-50 minuter att skriva för mig, och det tar 10 sek för att skriva en kommentar!


Kommentarer
Postat av: donna

mer jätte bra !

2012-07-05 @ 19:33:49
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:)<3

2012-07-06 @ 00:03:38
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-07-06 @ 15:49:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-07-09 @ 17:11:02
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback