Jag förstår inte varför ni fortsätter att trycka in på denna blogg, men ni ska veta att jag verkligen är tacksam för det! Jag är verkligen jätteledsen att jag inte har skrivit något, eller det sista kapitlet som skulle komma upp - och att jag skulle börja med en ny novell så småningom, men det har inte hänt ännu. Allt med skolan är så bökigt, vill bara lägga mig i en grop och dö. Måste se till att få bra betyg också, usch.
Men ja, nu ska jag inte tråka ut er. Ville bara säga att jag verkligen är tacksam över att ni fortfarande klickar in på denna blogg. PUUSS. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej där! Jag har precis startat en ny novellblogg om Justin Bieber som heter www.myscript.blogg.se ! Jag hoppas du ger den en chans och kikar in!

2013-01-27 @ 19:35:44
URL: http://www.myscript.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback